Archief - [HL2] Pre-loading : 90.7%

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Acra

Legacy Member
heeft er al iemand de pre-load gedaan ?
want ik heb deze nacht de pre-loading opgezet en ik ben net wakker en ga kijken en ik zie dat er al 90.7% binnen is.
maar na een uur staat het nog altijd op 90.7%
ik heb al ne keer op pause geklikt en dan terug op continue maar het blijft op 90.7 staan

Acra

Legacy Member
ik denk het ni, want als ik op pause druk en dan terug continue dan komt er geen error of een popup van dat het netwerk overbelast is...

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
der zijn gewoon veel te veel mensen tegelijk aant preloaden, daarmee da da zo traag ga :p

Acra

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
der zijn gewoon veel te veel mensen tegelijk aant preloaden, daarmee da da zo traag ga :p



toen ik ging slapen gingen de %'ten zeer snel naar omhoog...
maar nu staat het al meer dan 3u op 90%

TiM007

Legacy Member
je zal opnieuw mogen preloaden >_> ik heb dat gehad op 50% moeten cancel preload kiezen en opnieuw beginnen ...

sypro9000

Legacy Member
TiM007 zei:
das minder :< koop u een volumeblok bij is toch ma 1 € :p

kheb ne limiet van 30 nuja mijne mama en papa betaald da natuurlijk nog é :doc: :p kmag er nie van klagen dan moet ik daar nie op lette downloade wat je wil , das pas freedome

Oetjebek

Legacy Member
TiM007 zei:
das minder :< koop u een volumeblok bij is toch ma 1 € :p

0.83€
ma op termijn is da wel veel,
moet je maar eens rekene:
standaart: bv. 40€
+ 5 GB = 4.20€ ofzo
op jaar basis: 12x4.2=50€ ofzo
dus op jaar basis standaart: 40x12 = 460€ + 50€ = 510€ aan telenet perjaar
en dat is nog maar de helft van het totaal toegelaten volume
kunnen fouten inzitten,
maar this al 2maand vakantie en wiskunde is nie min beste vak!

Insano

Legacy Member
Als je je downloads goed beheert, heb je geen last van die limiet.

Sebatje

Legacy Member
lol ik ben eens begonnen met preloaden zat vast aan 50.7 %
heb geannuleerd en nu 1 dage later proberen komt er altijd maar op : to buisy..
hopelijk kan ik preloaden voordat ze de pre load sluiten want bij cs source kon je maar beperkte tijd pre loaden. dacht ik toch
maarja telkes in de gaten houden om te preloaden, ofwel moet iemand een zip file van de files die je kreeg bij de preload op zen webspace zetten en op deze forum , of gaat dat nie :aplause:

Acra

Legacy Member
Sebatje zei:
lol ik ben eens begonnen met preloaden zat vast aan 50.7 %
heb geannuleerd en nu 1 dage later proberen komt er altijd maar op : to buisy..
hopelijk kan ik preloaden voordat ze de pre load sluiten want bij cs source kon je maar beperkte tijd pre loaden. dacht ik toch
maarja telkes in de gaten houden om te preloaden, ofwel moet iemand een zip file van de files die je kreeg bij de preload op zen webspace zetten en op deze forum , of gaat dat nie :aplause:



als hij die pre-load op zijn webspace moet zetten dat gaat hem daar heel lang aan zitten... heel lang zelfs :)
en een standaard pandora webspace is maar 50mb denk ik...
tenzij dat je meer volume koopt

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Acra zei:
als hij die pre-load op zijn webspace moet zetten dat gaat hem daar heel lang aan zitten... heel lang zelfs :)
en een standaard pandora webspace is maar 50mb denk ik...
tenzij dat je meer volume koopt



bij s11.yousendit.com of zoiets kan je tot 1 gig, als je et in ne rar zet, is et mogelijk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan