Archief - [HL2] noob vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
mijn vriendin heeft zich CS:CZ aangeschaft en ook steam geinstalleerd...mijn vraag is nu:hoe komt het dat we Half Life kunnen spelen terwijl dat niet op onze pc staat??Ze speelt alleen half life single player,en voor te multi-playeren doet ze TFC :crazy:

tweede vraagje:tijdens halflife(het We've got hostiles level)moet je een lift gebruiken om naar de surface te gaan,maar hier loopt het spel steeds vast:we gaan in de lift,de lift gaat naar boven,en op het moment dat het loading bericht op het scherm verschijnt loopt het spel vast:ik kan alleen schieten,maar niet bewegen,en na enkele seconden loopt mijn healthbar naar beneden zodat ik sterf...en volgens mij is er geen andere weg die ik kan volgen,iemand enig idee wat dit kan zijn :wtf:

PS:Als dit verkeerd staat,moet de mods het maar verplaatsen,mijn excuses dan :)

Springer

Legacy Member
soulreaper zei:
mijn vriendin heeft zich CS:CZ aangeschaft en ook steam geinstalleerd...mijn vraag is nu:hoe komt het dat we Half Life kunnen spelen terwijl dat niet op onze pc staat??Ze speelt alleen half life single player,en voor te multi-playeren doet ze TFC :crazy:
QUOTE]


Steam geeft je de mogelijkheid om verschillende mods & Half Life singel player te downloaden via het "Play Games" menu. Afhankelijk van welke Key je hebt.
Dus ze zijn niet geïnstalleerd via een cd maar gewoon gedownload via steam...



Ps: TFC is the right thing to play :niceone:

DaFreak

Legacy Member
Het is een bug die ervoor zorgt dat je aan de grond "gelijmd" wordt. Je kan er gemakkelijk aan ontsnappen door heel de tijd te springen in die lift. Je moet ervoor zorgen dat terwijl er loading op je scherm staat, je voeten de grond niet raken. heb die bug ook al veel gehad.

Insano

Legacy Member
Ofwel druk je eerst "sv_cheats 1" in en daarna "noclip". Je kan dan in de lift "rondzweven". Als je boven bent, typ je nog eens "noclip" om het af te zetten.

soulreaper

Legacy Member
tnx voor de reply's,maar ik merk nu dat dat een bug is die frequenter voorkomt...In diene Blast Pit heb ik dat probleem ook...mss maar eens wat regelmatiger springen,lol

DGEN

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ofwel druk je eerst "sv_cheats 1" in en daarna "noclip". Je kan dan in de lift "rondzweven". Als je boven bent, typ je nog eens "noclip" om het af te zetten.
JE CHEAT :p

Wid@ker

Legacy Member
Daar heb ik vroeger ook lang achter gezocht ^^

Uiteindelijk had ik et wel door na lang proberen^:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan