soulreaper
Legacy Member
mijn vriendin heeft zich CS:CZ aangeschaft en ook steam geinstalleerd...mijn vraag is nu:hoe komt het dat we Half Life kunnen spelen terwijl dat niet op onze pc staat??Ze speelt alleen half life single player,en voor te multi-playeren doet ze TFC
tweede vraagje:tijdens halflife(het We've got hostiles level)moet je een lift gebruiken om naar de surface te gaan,maar hier loopt het spel steeds vast:we gaan in de lift,de lift gaat naar boven,en op het moment dat het loading bericht op het scherm verschijnt loopt het spel vast:ik kan alleen schieten,maar niet bewegen,en na enkele seconden loopt mijn healthbar naar beneden zodat ik sterf...en volgens mij is er geen andere weg die ik kan volgen,iemand enig idee wat dit kan zijn
PS:Als dit verkeerd staat,moet de mods het maar verplaatsen,mijn excuses dan
tweede vraagje:tijdens halflife(het We've got hostiles level)moet je een lift gebruiken om naar de surface te gaan,maar hier loopt het spel steeds vast:we gaan in de lift,de lift gaat naar boven,en op het moment dat het loading bericht op het scherm verschijnt loopt het spel vast:ik kan alleen schieten,maar niet bewegen,en na enkele seconden loopt mijn healthbar naar beneden zodat ik sterf...en volgens mij is er geen andere weg die ik kan volgen,iemand enig idee wat dit kan zijn
PS:Als dit verkeerd staat,moet de mods het maar verplaatsen,mijn excuses dan


