Archief - [HL2] Music !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Forceflow

Legacy Member
Samson & Gert - Wij zijn bij de brandweer
Chris Liebing - Virton

An!ma

Legacy Member
ToRb zei:
Zodijackyl light rocked :]

Herfst - The Wanderer
Bataklan - One Eye Taken
Panchrysia - Creation Of A Mortal Spirit

Herfst - The Wanderer --> ge moet mij is zeggen vanwaar dagge diene cd hebt want da's een zalige groep (lokale groep zelfs =) ) ma kvin daar ni echt iet van

btw
Dark Tranquility -- Razorfever

An!ma

Legacy Member
Dark Tranquility -- Archetype
Dark Tranquility -- Final Resistance
Dark Tranquility -- Hours Passed In Exile

SkY0ne

Legacy Member
Blood for blood - Some kind of hate!

:music: White trash hardcore rock&roll hardcore FUCK YOU! :music:
:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

MasterOfTerror

Legacy Member
In flames - Only for the weak

next up: Soulfly - Jumpdafuckup

An!ma

Legacy Member
ToRb zei:
is van op hunne site da lieke

Immortal - Damned In Black
Bataklan - Just A Blaze

aah lol
dan had ek da al gehoord waarschijnlijk =)
btw
Herfst -- The Wanderer
ne kameraad van mij kent dien drummer
maja
kem die dus al e paar keer live gezien en die zen foking goe voor zo nog e klein bandjen eigenlijk
de laatste keer op rock affligem emme ze "Blinded By Fear" gespeeld van "At The Gates" :D

hear him roar

ToRb

Legacy Member
hmmm, sexy, hmmm

Toen hebt ge wel alles gegeven zeker? super lieke, en gij dan nog als atg fan ;)

Ventrilo - Cypher :love:

Cypher

Legacy Member
[Winamp]---> AFI - Morningstar (11mins 28secs - 192 kbps)

om dan toch on-topic te blijven

:offtopic: <|NM|ToRb> hebt gij iets tegen mijn blauw lampje? :offtopic:

ToRb

Legacy Member
(@|NM|fordjah) ik heb ook een blauw lampje
(@|NM|fordjah) en durf er niet mee te lachen :@

:D

Aborted - Nailed Trough Her Cunt

fordjah

Legacy Member
ToRb zei:
(@|NM|fordjah) ik heb ook een blauw lampje
(@|NM|fordjah) en durf er niet mee te lachen :@

:D

Aborted - Nailed Trough Her Cunt


:evil: zatlap :sad:

mauro picotto live at sensation (black edition)

Skoran

Legacy Member
Er zijn hennig weinig mensen die die kennen, als ge ze kent ownen die wel :)

An!ma

Legacy Member
Skoran zei:
Er zijn hennig weinig mensen die die kennen, als ge ze kent ownen die wel :)
duh da'k die ken
alé wie kent die nu ni
die da onbekende groep noemen



mmm mss is een pictureken of een demolieken online ofzo wel handig

An!ma

Legacy Member
ToRb zei:
hmmm, sexy, hmmm

Toen hebt ge wel alles gegeven zeker? super lieke, en gij dan nog als atg fan ;)

Ventrilo - Cypher :love:

yup kstond daar rap voor da podium te headbangen :p :crazy:


Dark Tranquility -- At Loss For Words
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan