- S.8 D.8 -
Legacy Member
fordjah zei:Sensation Black 2004 - Darkraver Live-07-10-2004
bwahahaha sacht![]()
ik kan dat ook typen stomme kameel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fordjah zei:Sensation Black 2004 - Darkraver Live-07-10-2004
bwahahaha sacht![]()
Ghostdog zei:is er ook iemand die niet naar death metal luistert op dit forum?
Frodo.mgc zei:Distrubed - down with the sickness![]()
Ghostdog zei:is er ook iemand die niet naar death metal luistert op dit forum?
enigmatiK zei:luistert toch is naar wa gevoeliger muziek.
allemaal agressievelingen en zatlappen(fern).
Faithless - I Want More Part1
ToRb zei:kheb het ook al willen denken, ma das gewoon anima die zodanig spammed dat ge alleen metal liekes ziet ;l
btw bolt, kvind death beter dan black :]
Bloodbath - Cry My Name
beide zé voor mijBolteh zei:tzen black metallers hier, geen deaths.. of toch ni veel
sshhhttt da heeft nog niemand gemerktFernando zei:uiteindelijk is den thread 1/2 anima zen metal liekes![]()
An!ma zei:sshhhttt da heeft nog niemand gemerkt![]()
Arch Enemy - Eureka
