Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
An!ma zei:the G-man
dien is te cool
als ge die filmkes al gezien hebt met de gezichts uitdrukkingen
da's zo te goed bij den diene![]()
One-t|M@[hINe zei:wtf is cool aan hem? zen mooi kostuumpje of zen das?
ik vote voor alyx, veel cooler dan the G-man(inventor of the G-spot)
moet wel toegeven dak benieuwd ben naar zijn rol int spel :applause:
G-man at second place
ad:-[*RSOD*]-chubby zei:hopelijk moogde die vetzak mollen![]()
![]()
zal wel ni zeker?ad:

komt ie zo midden in et spel me een nerd-attack, gooien ze met hun bokaalglasbrillen__ al die geeks aan zijn kant: Urkel-geknor: ggrrretjtijiimmmn 
One-t|M@[hINe zei:vet is em ook nie echt,
of bedoelde gij ook al: vet cool
the g-man is echt ne nerd Lolzkomt ie zo midden in et spel me een nerd-attack, gooien ze met hun bokaalglasbrillen__ al die geeks aan zijn kant: Urkel-geknor: ggrrretjtijiimmmn
![]()


1_CyCo_1 zei:http://halflife2.net/image_files/fanart/fanart_alyx1.jpg![]()
http://halflife2.net/image_files/fanart/fanart_beinggordon.jpg![]()
http://halflife2.net/image_files/fanart/fanart_gordonator.jpg![]()
http://halflife2.net/image_files/fanart/fanart_priatesofsource.jpg![]()
http://halflife2.net/image_files/fanart/fanart_losedemo10.jpg![]()

lolOne-t|M@[hINe zei:de 2de link, zieje da men theorie over de bokaalglasbrilnerts klopt![]()
1_CyCo_1 zei:LoooOOOL![]()
![]()

1_CyCo_1 zei:http://halflife2.net/image_files/fanart/fanart_alyx1.jpg![]()
http://halflife2.net/image_files/fanart/fanart_beinggordon.jpg![]()
http://halflife2.net/image_files/fanart/fanart_gordonator.jpg![]()
http://halflife2.net/image_files/fanart/fanart_priatesofsource.jpg![]()
http://halflife2.net/image_files/fanart/fanart_losedemo10.jpg![]()

-[*RSOD*]-chubby zei:de ist foto is de beste![]()
![]()
