Archief - [HL2] Je favoriete HL character!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Favoriete HL character!


  • Totaal aantal stemmers
    95
  • Opiniepeiling gesloten.

DaFreak

Legacy Member
De polls vallen als vliegen uit de lucht

Op het moment natuurlijk Freeman! de rest ken ik nog niet echt goed :/
misschien verandert mijn mening wel na het spelen

Alyx heeft ook wel iets :p

MUSTIE

Legacy Member
ik vind g-man wel ne neige weirdo
ma alyx en gordon lijke ook wel neig........*blijft hopen op mod met naakte alyx*

DaFreak

Legacy Member
echt e :p
me die superrealistische modellen...

ne pron mod is misschien nog wel is een origineel idee voor de comunity :D

Oetjebek

Legacy Member
wake up, mmmister freeman met zon half grijnzende look
im only gonna say this once
loeloeleoebabababaahahahahieehiemooooeeeeeeeeee

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Alyx Vance :love:
mja, 't is computerfiguur alleen bestaand uit polygonen maar toch...damn :p

DaFreak

Legacy Member
ik zie alle pubers hun brein hier al in actie



droooool physicly simulated boobs :p :love:

An!ma

Legacy Member
the G-man
dien is te cool
als ge die filmkes al gezien hebt met de gezichts uitdrukkingen
da's zo te goed bij den diene :p

One-t|M@[hINe

Legacy Member
An!ma zei:
the G-man
dien is te cool
als ge die filmkes al gezien hebt met de gezichts uitdrukkingen
da's zo te goed bij den diene :p


wtf is cool aan hem? zen mooi kostuumpje of zen das?

ik vote voor alyx, veel cooler dan the G-man(inventor of the G-spot)


moet wel toegeven dak benieuwd ben naar zijn rol int spel :applause:

G-man at second place

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
wtf is cool aan hem? zen mooi kostuumpje of zen das?

ik vote voor alyx, veel cooler dan the G-man(inventor of the G-spot)


moet wel toegeven dak benieuwd ben naar zijn rol int spel :applause:

G-man at second place

hopelijk moogde die vetzak mollen :angry: :tongue:
zal wel ni zeker? :sad:

One-t|M@[hINe

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
hopelijk moogde die vetzak mollen :angry: :tongue:
zal wel ni zeker? :sad:


vet is em ook nie echt,


of bedoelde gij ook al: vet cool :D


the g-man is echt ne nerd Lolz :p komt ie zo midden in et spel me een nerd-attack, gooien ze met hun bokaalglasbrillen__ al die geeks aan zijn kant: Urkel-geknor: ggrrretjtijiimmmn :love:

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
vet is em ook nie echt,


of bedoelde gij ook al: vet cool :D


the g-man is echt ne nerd Lolz :p komt ie zo midden in et spel me een nerd-attack, gooien ze met hun bokaalglasbrillen__ al die geeks aan zijn kant: Urkel-geknor: ggrrretjtijiimmmn :love:

bokaalglasbrillen? :wtf:
en ik bedoelde vetzak in de zin van klootzak, onnozelaar,... :p

One-t|M@[hINe

Legacy Member
1_CyCo_1 zei:


²nd that my friend___ anyway: achter de g-man zit et meeste mysterie

en alyx is maar een gameh**rtje. wie weet zit onze goeie vriend gabe zichzelf niet .... terwijl ij naar da hoopje polygonen ziet, *bweurk.

anyway, keep on topic guys :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan