Archief - [HL2] In welk stadium zit HL2?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morpheus

Legacy Member
Weet iemand hoe het eigenlijk zit?
Waar zijn ze momenteel mee bezig? :unsure:

Insano

Legacy Member
RC (Release Candidate) is momenteel verstuurd naar VU. Als deze wordt goedgekeurd, gaat de game goud en kan het drukken beginnen. Dan, na 2 á 4 weken, wordt HL2 released. MAAR als de RC niet wordt goedgekeurd en teruggestuurd wordt naar Valve is er toch wel een vertraging van een maand.
Indien de RC wordt goedgekeurd, gaat HL2 uitkomen in mid/eind september. Goed genoeg voor mij :woohoo:

Wid@ker

Legacy Member
Captain Insano zei:
RC (Release Candidate) is momenteel verstuurd naar VU. Als deze wordt goedgekeurd, gaat de game goud en kan het drukken beginnen. Dan, na 2 á 4 weken, wordt HL2 released. MAAR als de RC niet wordt goedgekeurd en teruggestuurd wordt naar Valve is er toch wel een vertraging van een maand.
Indien de RC wordt goedgekeurd, gaat HL2 uitkomen in mid/eind september. Goed genoeg voor mij :woohoo:
Idd, dat zou ik goed genoeg vinden.

En als ze de RC niet goedkeuren, zijn ze wel heel kieskeurig ^^

Insano

Legacy Member
Als er nu bijvoorbeeld een bug is dat je het niet kan spelen op graka van de GeForce4 MX series wel he ;)

Wid@ker

Legacy Member
Ja seg als het nu nog niet klaar is en er nog zo'n bugs inzitten :ironic:

Tempest

Legacy Member
Dan maakt het mij niet uit als ze het uitstellen. Is tenminste altijd beter dan tegen ne deadline zitten te pushen om dan een onafgewerkt product te krijgen he :ironic:

Insano

Legacy Member
Het is wel klaar, maar er kunnen nog altijd bugs opduiken zoals die "earthquake" in CS:S (ik ga niet zeggen hoe je dat doet :)).

jagwire

Legacy Member
Captain Insano zei:
RC (Release Candidate) is momenteel verstuurd naar VU. Als deze wordt goedgekeurd, gaat de game goud en kan het drukken beginnen. Dan, na 2 á 4 weken, wordt HL2 released. MAAR als de RC niet wordt goedgekeurd en teruggestuurd wordt naar Valve is er toch wel een vertraging van een maand.
Indien de RC wordt goedgekeurd, gaat HL2 uitkomen in mid/eind september. Goed genoeg voor mij :woohoo:

Serieus? Van waar haald uw info? Dus het kan elk moment goud gaan?

Insano

Legacy Member
Rond 5 augustus is de RC verstuurd naar VU. Gabe heeft dit bevestigd via mail. Dus begin september zal de game goud gaan als ze door de testen geraakt.

nothingButme

Legacy Member
Captain Insano zei:
Het is wel klaar, maar er kunnen nog altijd bugs opduiken zoals die "earthquake" in CS:S (ik ga niet zeggen hoe je dat doet :)).
earthquake?
barst de grond dan open ofzo
of trilt het dan gewoon (ik wil het wete :))

Insano

Legacy Member
Je ziet alle onzichtbare brushes zoals buyzones etc. Bovendien trilt je hele scherm dan alsof er een aardbeving is. Niet erg aangenaam moet ik zeggen. Bij volgende update is dit eruit gepatcht. Laten we zeggen dat het een "neveneffect" is van een bugabuse"

Mag ik bovendien vragen dat degene die weten hoe dit komt het niet zeggen zodat niemand op verkeerde gedachten komt.

]HT[Simon

Legacy Member
Captain Insano zei:
Je ziet alle onzichtbare brushes zoals buyzones etc. Bovendien trilt je hele scherm dan alsof er een aardbeving is. Niet erg aangenaam moet ik zeggen. Bij volgende update is dit eruit gepatcht. Laten we zeggen dat het een "neveneffect" is van een bugabuse"

Mag ik bovendien vragen dat degene die weten hoe dit komt het niet zeggen zodat niemand op verkeerde gedachten komt.
lol deze namiddag had ik ook iets in die aard, ik rushte hall en was verbaast van de overmacht en trekte terug, en opeens kon ik idd alle normaal onzichtbare brushes zien.

Tempest

Legacy Member
Game Mania, ze hebben altijd de nieuwste games :wtf:, jawadde, als er ene winkel is die zijn spellekes op de release date uit heeft, is het de Free Record Shop bij ons of onze lokale pc-boer, namelijk de PC-Warez :cool:

Insano

Legacy Member
Dat klinkt niet echt legaal :p Bovendien is Free Record Shop ook wel heel duur tov andere winkels.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan