Archief - [HL2] HL2 Via paypal kope?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
K, sgoed dan moetek ni naar de winkel :unsure:

en kannek mijn pa zen visa kaart gebruike :x

Insano

Legacy Member
Dat is dan normaal gezien geen probleem. Je kan dan als je wilt de cache files op 2 cd's branden zodat je het niet opnieuw moet downloaden als je je pc formateert.

Acra

Legacy Member
Captain Insano zei:
Dat is dan normaal gezien geen probleem. Je kan dan als je wilt de cache files op 2 cd's branden zodat je het niet opnieuw moet downloaden als je je pc formateert.



ik heb een harde schijf van 40gig die ik gebruik voor backup
gewoon knippe plakke en na de format c terug op zijn plaats zetten :)
zo bespaar ik cd's :applause:

sypro9000

Legacy Member
ik wou die map overtijd eens backuppen . dat is gvd 5 GB kzeg zo laat dan maar ... :p

le mastre

Legacy Member
Toppunt van een asociale gamer:
Nog niet eens naar buiten komen om een game te gaan kopen :rofl:.

(just kidding)

Insano

Legacy Member
sypro9000 zei:
ik wou die map overtijd eens backuppen . dat is gvd 5 GB kzeg zo laat dan maar ... :p
Je moet niet die hele Steam map backuppen, alleen maar de cache files. Anders zal dat wel een heleboel GB zijn :p

amdr

Legacy Member
Nee, gewoon geen goesting om nar de game mania te gaan :x
Kheb ander dinges te doen :p

Insano

Legacy Member
Je kan zelfs als je wilt een Collector's Edition kopen via Steam :)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
via steam kopen,, kzie daar echt nie veel voordelen voor:

pro:

je kan het sneller spelen

contra:

geen doosje
geen cd's
geen manual
als je pc screwed is, opnief downloaden(tenzij je cache files back-upped)
...

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
via steam kopen,, kzie daar echt nie veel voordelen voor:

pro:

je kan het sneller spelen

contra:

geen doosje
geen cd's
geen manual
als je pc screwed is, opnief downloaden(tenzij je cache files back-upped)
...

een rede te meer om het in de winkel te kopen dus :D

Insano

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
via steam kopen,, kzie daar echt nie veel voordelen voor:

pro:

je kan het sneller spelen

contra:

geen doosje
geen cd's
geen manual
als je pc screwed is, opnief downloaden(tenzij je cache files back-upped)
...
Voor sommige mensen is geen doosje en cd's een pro. Je kan het zoals Acra het doet op een externe hard drive zetten en dan heb je er nooit problemen mee. Bovendien heb je niet vermeld dat het ook goedkoper is en je het onmiddelijk kan spelen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Voor sommige mensen is geen doosje en cd's een pro. Je kan het zoals Acra het doet op een externe hard drive zetten en dan heb je er nooit problemen mee. Bovendien heb je niet vermeld dat het ook gratis is en je het onmiddelijk kan spelen.


gratis?!

en: ik heb maar enkele puntjes vernoemd, omdatk hier nogal tamelijk druk bezig ben: fora/msn


ook: als je een beetje ordelijk bent, gaan die cd's ook niets overkomen.

Insano

Legacy Member
Sorry, ik bedoelde goedkoper. En hoe je het draait of keert: Als je een heleboel cd's hebt, is het systeem van Steam heel gemakkelijk.

Querulant

Legacy Member
Captain Insano zei:
Voor sommige mensen is geen doosje en cd's een pro. Je kan het zoals Acra het doet op een externe hard drive zetten en dan heb je er nooit problemen mee.

Tot er een harddisk crash aankomt :niceone:

le mastre

Legacy Member
Woah. Een spel in je collectie is nog altijd leuker dan het afhalen van internet...
maar ik zou zeggen allemaal downloaden! (zodat ik zeker mijn exemplaar heb :D)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan