johnturbo
Legacy Member
In Half-Life 2 is alles gewoon perfect :
- Grote buiten en binnen levels
- Prachtige afwerkingen van van de beweging en vooral in het gezicht
- Prachtig verhaal
- Lange levensduur
- Ongelofelijk veel en prachtige mods zowel multi-player als singleplayer
- AI
- en zoveel meer .........
Kennen jullie nog andere sterke punten waar HL2 sterk in is.
- Grote buiten en binnen levels
- Prachtige afwerkingen van van de beweging en vooral in het gezicht
- Prachtig verhaal
- Lange levensduur
- Ongelofelijk veel en prachtige mods zowel multi-player als singleplayer
- AI
- en zoveel meer .........
Kennen jullie nog andere sterke punten waar HL2 sterk in is.
.
ource zo"n succes is: crappy graphics en gekopieerde levels.
