Archief - [HL2] HL2 is gewoon het beste spel op de wereld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

johnturbo

Legacy Member
In Half-Life 2 is alles gewoon perfect :
- Grote buiten en binnen levels
- Prachtige afwerkingen van van de beweging en vooral in het gezicht
- Prachtig verhaal
- Lange levensduur
- Ongelofelijk veel en prachtige mods zowel multi-player als singleplayer
- AI
- en zoveel meer .........

Kennen jullie nog andere sterke punten waar HL2 sterk in is.

Daedie

Legacy Member
1) hebt gij dat spel dan ooit al es gespeeld mss
2) ben er zeker van dat ik als het uit is een beter spel kan opnoemen
3) er zijn al een heleboel mods voor dit nog niet gereleasete spel ja :ironic:
4) nee ik ken geen andere sterken punten van het spel. Aangezien ik het nog niet kan spelen.

nuttige thread :p.

SkY0ne

Legacy Member
verander topic naam es naar "hoe hype ik een spel de verdoemenis in!"

Clash

Legacy Member
WAAAHAHAHHAHAHA
kerel wa zijt gij voor ne freak
baahhaahahhaa ni te doen
"lange levensduur" hoe komde der toch op :lol:

johnturbo

Legacy Member
Als je naar alle details van de filmpjes en de screenshots gekeken hebt weet je al heel veel.

Xeon?

Legacy Member
johnturbo zei:
Als je naar alle details van de filmpjes en de screenshots gekeken hebt weet je al heel veel.

hoe spast kan je zijn?

grow up. speel wat games. get in the hype & get dissapointed sometimes. you'll learn.

johnturbo

Legacy Member
Er gaan veel prachtige mods uitkomen die de levensduur van Half-Life 2 gaan doen verlengen zoals bij Half-Life 1.

Daedie

Legacy Member
uit filmkes kunt ge niks afleiden over het verhaal, AI, gameplay, levensduur, mods,... toch zeker niet genoeg om het het beste spel ooit te noemen. beetje onzin dat ge daar vertelt. Ge kunt de hoeveelheid en kwaliteit van mods voor deze game ook niet voorspellen, dit kan zwaar tegenvallen. Wacht gewoon tot de game uit is voor ge het ophemelt.

Forceflow

Legacy Member
Je hebt het nog niet (legaal) gespeeld, dus al die puntjes die je daar zonet opnoemde ... scrap them.

Inch

Legacy Member
- geen deftige DM multiplayer
- geen deftige DM multiplayer
- geen deftige DM multiplayer

- steam subscriptions om je nóg meer geld uit de zakken te kloppen en een aanslag te plegen op je bandwith.

Op de SP campagne na gaat HL² volgens mij één grote treurnis zijn. Niet iederéén is fan van Counter-Strike. Laat staan dat CS:Source zo"n succes is: crappy graphics en gekopieerde levels.

Ja, over een jaar zullen er misschien wel wat deftige mods uitkomen, maar in de tussentijd mogen we dus wel ferm op ons kin kloppen. Mercie valve!

Ik twijfel er serieus over of ik wel een MP versie van HL² ga kopen.

Z!zZ

Legacy Member
die gast is gewoon helemaal opgewonden, ik had dat ook wanneer ik voor het eerst de ultieme handje vol borsten zag.... anywayz, bleble Ik ben geen fan dus deze thread is bleble

Laterz

Z!zZ

Legacy Member
johnturbo zei:
Als je gewoon fan bent van Half-Life, Doom, Far Cry, Deus Ex, Unreal Tournament, Return to Caste Wolfenstien & Halo bent, dan moet je eens naar de volgende sites gaan :

http://halflife2.filefront.com
http://doom3.filefront.com
http://farcry.filefront.com
http://deusex2.filefront.com
http://unrealtournament2004.filefront.com
http://returntocastlewolfenstein.filefront.com
http://halo2.filefront.com


Een goei punt over hl² ..... Er was geen hype tot ik het fanatisme van den John ervaarde.....

johnturbo

Legacy Member
Maak je geen zorgen, als Valve ziet dat vele gamers op Death Match en Team Fortress zitten te wachten, dan zal dit dan wel later uitkomen.
Wie weet is Valve een andere Mod aan het maken.

mabukay

Legacy Member
johnturbo zei:
Maak je geen zorgen, als Valve ziet dat vele gamers op Death Match en Team Fortress zitten te wachten, dan zal dit dan wel later uitkomen.
Wie weet is Valve een andere Mod aan het maken.

Dat is nog altijd geen waardig excuus. DM had er moeten inzitten PUNT

Acra

Legacy Member
mja, het spel is nog ni uit en sommige mensen zeggen al dat dit het beste spel is.

screenshots zijn allemaal nice ,
maar het is niet omdat het spel knap is dat het daarom ook tof is om te spelen...
je kunt moeilijk oordelen over iets dat nog moet uitkomen.

dus als ik u was zou ik deze thread later nog eens posten ;) :p

SupradynE

Legacy Member
Wel goed dat ge zo geïnteresseerd zijt in hl2 enzo,maar wel een beetje een rare thread.Als ge da hier al een tijdje zou hebben gevolgd,of ge zou wat moeite kunnen doen om zo is ne keer te zien van wat is hier al gezegd enzo,dan zouden ge de 'waarschijnlijk' zeer positieve kanten van hl2 al in een van de andere threads gevonden hebben enzo.

Dus lees de topics zowat en ge zult zien dat er nog veel andere positieve dingen zullen zijn in hl2 :)

johnturbo

Legacy Member
Als ik jullie nog altijd niet kunnen overtuigen heb, dan moeten jullie vlug naar de winkel rennen en de DVD versie van PC Gameplay kopen.
Dit bevat een review van Half-Life 2 (PC Gameplay heeft dit spel al gespeeld).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan