SideShow
Legacy Member
Hoi
Met dat iedereen altijd over HL2 bezig is (news-posts, dit forum, ieder spel wordt vergeleken met HL2, iedere discussie draait uit op HL2, zelfs threads die er helemaal niks mee te maken hebben bevat dikwijls HL2-talk) stel ik voor dat iedereen probeert van een half-life 2 avatar te gebruiken. Dit zou eens iets unieks zijn op dit forum.
Ge moet niet hoor
Cu
Met dat iedereen altijd over HL2 bezig is (news-posts, dit forum, ieder spel wordt vergeleken met HL2, iedere discussie draait uit op HL2, zelfs threads die er helemaal niks mee te maken hebben bevat dikwijls HL2-talk) stel ik voor dat iedereen probeert van een half-life 2 avatar te gebruiken. Dit zou eens iets unieks zijn op dit forum.

Ge moet niet hoor
Cu

