Archief - [HL2] HL gold is 100% fake

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaFreak

Legacy Member

Insano

Legacy Member
Ik denk dat die dat gewoon zegt zodat mensen Gabe zouden uitlachen en dat het eigenlijke paswoord iets anders is.

DaFreak

Legacy Member
idd heb er ook zwaar mijn twijfels bij. ge moet echt wel al een beke retarded zen om uwen eige naam als pass te pakken. Als uwe naam Gabe Newell is kunde op zon forum zowiezo al verwachte da er veel mense zen die gaan probere op uwen account te gerake.

der is ook al een theorie da dees eigelijk nen 2den hacker is en da den eersten hacker de pass eeft veranderd in gaben.
(half-life net forums zen zwaar interessant aant worde de laatsten tijd :P, die zen me alles eerst pesies)

sypro9000

Legacy Member
lol als je spreek over 'voor shut gezet worden' moest dat waar zijn lig ik strijk . . . . . roflen kan ook natuurlijk :lol:

Insano

Legacy Member
Gabe zijn email is [email protected] dus daarmee heeft die hacker het paswoord verandert in gaben.

Eigenlijk is het praktisch onmogelijk om een account te hacken. De hacker heeft er dus misschien maanden over gedaan. Zelfs de FallOut community leader zei dat als hij dat wou doen, hij het zelfs niet kon.

En bovendien is Gabe nu ook wel geen computerleek. Die weet meer als zowat iedereen van ons.

sypro9000

Legacy Member
you are kidding me . eerst word zen spel geript nu zen account . ma echt ik lig strijk :rofl:

nja het nie zo lachwekend als men spel hier nie rap op tafel ligt

Insano

Legacy Member
Voorzover ik weet, is het nogaltijd jouw spel niet en zijn ze bij Valve jou niks verschuldigt :)

En zou jij het grappig vinden als ik jouw account rip?

sypro9000

Legacy Member
Captain Insano zei:
Voorzover ik weet, is het nogaltijd jouw spel niet en zijn ze bij Valve jou niks verschuldigt :)

En zou jij het grappig vinden als ik jouw account rip?

dat zeg ik nie maar het is zo lachewekend dat gabe onder vuur word genomen door bepaalde mensen . ik vind het nogal gestoord kzie die gaste al zitte voor hun pc .....

DaFreak

Legacy Member
man ik krijget van al die mense die wille meebabbele over iets maar er nix van snappe. ik heb et over de nieuwspost op de mainsite van telenetgames.

Daar zit kweetnie oe veel man valves netwerk security te bashen...
Ze hebbe godverdomme bij HL2F binnegebroke ni bij valve. En ik snap ni da iedereen dien hacker zomaar gelooft da die zenne pass gaben is... Dien hacker wilt duidelijk Gabe een beke voor schut zette.

Conclusie: valve's schuld ni, Gabe's schuld ni, HL2F's schuld ni maar
ne fucking goeien hacker zen schuld :/

Insano

Legacy Member
Zoals ik zeg zijn hier waarschijnlijk maanden overgegaan, omdat als je teveel keer een verkeerd paswoord inlogt, ze dat wel opmerken.

Holy Paladin

Legacy Member
dan nog moet da ofwel een dom paswoord zijn, ofwel brute force

Insano

Legacy Member
Holy Paladin zei:
dan nog moet da ofwel een dom paswoord zijn, ofwel brute force
Die hacker heeft eenmaal hij hij het gehackt had, het paswoord veranderd naar gaben en zo Gabe voor schut willen zetten.
En zoals ik zeg: Bruteforce gaat niet want dan merken ze dat we op.

Holy Paladin

Legacy Member
gabe moet zelf een dom paswoord gebruikt hebben, want da hacker kon et anders toch nie kraken? so what als hij et daarna veranderd ofzo, hij is er toch binne he

Insano

Legacy Member
Snap je het niet? Gabe had geen dom paswoord. Die hacker heeft er maanden aan gedaan om die zijn account te kraken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan