Archief - [HL2] HL²: bestellen bij game mania?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bestellen of niet?


  • Totaal aantal stemmers
    140
  • Opiniepeiling gesloten.

F0x

Legacy Member
oi

ik eb een vraag
zou ik HL² bestellen bij game mania of moet dat: m.a.w.: zullen er genoeg exemplaren zijn??

vadsig zijn of op zeker spelen?

le mastre

Legacy Member
Ik heb het mijne op bestelling, maar mss hebben al zoveel mensen gelopen naar den gm dat het bestellen geen nut meer heeft :D

Holy Paladin

Legacy Member
als ge ziet hoeveel doom3kes der in de winkels lagen.. daar komt ge nen oorlog mee door :p

killgore

Legacy Member
Ik weet nog niet eens welke versie ik ga kopen: voorlopig nop dus :p

An!ma

Legacy Member
hhmm kdenk da'k wel bij de eerste was om het te bestellen bij game mania
->vorig jaar in mei ofzo<-

*edit:

toen was er nog geen niemand die dacht aan uitstel

sure

Legacy Member
Gewoon den dag van de release nort stad en rustig winkel binnen stappen.

Op voorhand bestellen das ammel onzin.

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
ik zal het eens da het gereleased is als het nodig is wel bestellen, ma anders ineens kopen :D

Daedie

Legacy Member
gamemania suckt :p. de dag dat em gereleast wordt, ga ik ff naar de mediamarkt in hasselt. die hebben als er een topper gereleast wordt, altijd een stuk of honderd ervan op een stapel liggen tegen een zeer voordelige prijs :D.

Dripke

Legacy Member
Op voorhand bestellen hangen veel meer risico's dan gewoon.
1) Als het uit is liggen er reviews klaar voor het geval het een niet zo goeie game zou zijn.
2) Demo op komst voor als het je zou aanstaan ja of neen.
3)Of het je wel aanstaat als je review gelezen hebt.

Als je hebt besteld heb je 1 klein voordeel.
1) je weet zeker dat je het hebt. (In Duitsland zijn deze dingen noodzakelijk. Maar in belgie zeker niet)

sypro9000

Legacy Member
lol ik denk dat de gamemania al wat paletten bestelt heeft =)

b0rt

Legacy Member
sure zei:
Gewoon den dag van de release nort stad en rustig winkel binnen stappen.

Op voorhand bestellen das ammel onzin.
kweet nog da bij de release van zelda the wind waker mijn shop 30 exemplaren had, 3 dagen voor de officiele release waren ze al allemaal weg

voorbestellen handig? ja!

TiM007

Legacy Member
bij game mania een spel dat je besteld meestal de dag vroeger :p idem bij mn gc en sommige pc spellen en gc spellen :)

Den Deze

Legacy Member
Ik ga da ni bestellen, ik ga gewoon kijken waar da spel het goedkoopst is en da daar dan wel is halen...No rush :)

EndjA

Legacy Member
Met bestellen ben je er bijna zeker van dat jij het zult krijgen: dus waarom wachten? Als ge het niet bestelt kost het toch evenveel... :ironic:

My opinion.

Morpheus

Legacy Member
het is meestal zo dat bij de game mania alles correct op tijd is, en bij mijn laatste games worden die zelfs 1 dag vroeger dan release geleverd, dus van de GM zal je mij niets kwaad horen zeggen

Mace

Legacy Member
Gewoon op den dag zelf es in Fnac, FRS kijken. Zullen er wel genoeg zijn.

Insano

Legacy Member
Pre-order gewoon de dag dat HL² is goud gegaan. Dan ben je zeker dat je je game tijdig in handen krijgt :)

ElGargamel

Legacy Member
man ga gewoon toch naar de carrefour, daar vind je het nog aan de beste prijs, maar dat die op de dag van de release aanwezig is, tja das natuurlijk ook weer een vraag.

Insano

Legacy Member
Dante_Sparda zei:
Hoe zit het nu juist met al die verschillende vormen waarin HL2 zal verkocht worden?
HL2 zal waarschijnlijk in 3 verschillende manieren te verkrijgen zijn:
  • Half-Life 2: Standard Edition (€50): De normale versie van HL2 die de meeste gamers waarschijnlijk zullen willen kopen. Deze versie is ook te koop langs Steam.
    SP + MP + MODs
  • Half-Life 2: Collector's Edition (€120): Dit is voor de insane hardcore fans. Dit is eigenlijk de Standard Edition + boeken, t-shirts, posters, art prints etc. Deze versie is ook te koop via Steam en de dingen die je niet krijgt zullen gecompenseerd worden. Ik ben alvast benieuwd...
    SP + MP + MODs + goodies
  • Steam Subscription (€9/maand): Als je te lui bent om naar de winkel te gaan, is dit zeer interessant. Je kan voor deze prijs alle games van VALVe spelen zonder extra bij te betalen. Hieronder zit dan voor later TF2 en anderen. Dit is alleen via Steam.
    SP + MP + MODs
Lees de FAQ eens :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan