Grayfox zei:
'spammen' lol, zijn 3 mini-woordjes "wa nen bs" is spam en wa gij daar allemaal op replyed is gene spam?
volgens mij voelt gij u gewoon persoonlijk aangevallen omdat gij die topic gestart hebt en iemand daar kritiek op durft te geven...
Spam hoeft nooit 5 regels lang te zijn. Een paar woorden nutteloos commentaar is al genoeg.
Als hij nu had gezegd "ik snap er niets van, wil iemand het me uitleggen" dan zou dat hem en anderen geholpen hebben. Het enige wat hij nu bereikt is dat zijn post andere mensen irriteert ipv hen verder te helpen.
Ik durf ervoor te wedden dat hij (en vele anderen trouwens, no offense daarvoor) niet eens de bedoeling weet van een php game. Hij heeft waarschijnlijk ook niet eens alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Als je dat wel deed zou je zien dat er veel humor in verscholen is en eens een aangename gebeurtenis is in een tijd van weinig info over de game zelf.
Als een groep mensen over een onderwerp bezig is waar je niets van afweet, ga je toch ook niet iets in de groep roepen zoals "wat een bs". Als je dat toch doet, zullen ze je gewoon in je gezicht uitlachen.
En dat ik me zogezegd persoonlijk voel aangevallen vind ik wel een belachelijke opmerking want het is voor veel mensen duidelijk (check killgore zijn post) dat die post hier niet thuishoort.