Archief - [HL2] Half-Life 2: PHP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Querulant

Legacy Member
Spammen? Hij zegt gewoon zijn mening, volgens mij is spam nog steeds nutteloze zever of reclame. Moest hij zeggen dat zijn ballen jeuken of dat hij een product zalig vind.. oké dat is spam.. Zeggen dat het spelletje op die site bullshit is, is een mening! En helpen een forum in een goede richting te houden is een taak voor moderators volgens mij, als iedereen hier vindt dat hij politie wil/mag spelen, komen we deze situatie's tegen.

Wid@ker

Legacy Member
Captain Insano zei:
2 woorden.

Hoe zielig is het dat jullie tegen mij beginnen als ik hem terecht wijs. Mijn post heeft wél nut omdat daarna dan de thread weer fatsoenlijk door kan gaan. Maar jullie moeten er dan weer op doorrammen.

Het is bovendien niet zijn eerste keer dat hij in een thread gewoon wat komt spammen. Ik kan het weten.
Ik heb u al meer nutteloze dingen zien spammen dan hij hoor.

Niemand stoorde zich aan zijn opmerking, alleen jij. Hij zei gewoon zijn mening, dat is volgens mij nog altijd toegelaten. Maar ja, als jij elk topic waarin je vindt dat iemand iets verkeerd zegt naar de kl*ten wil helpen, doe gerust hoor.

Holy Paladin

Legacy Member
da spelleke stelt idd nie veel voor he

en wolfen, GVD wilt ge PLZ ophouden me zo goor te typen :doh:

AvAtArKe

Legacy Member
Querulant zei:
Spammen? Hij zegt gewoon zijn mening, volgens mij is spam nog steeds nutteloze zever of reclame. Moest hij zeggen dat zijn ballen jeuken of dat hij een product zalig vind.. oké dat is spam.. Zeggen dat het spelletje op die site bullshit is, is een mening! En helpen een forum in een goede richting te houden is een taak voor moderators volgens mij, als iedereen hier vindt dat hij politie wil/mag spelen, komen we deze situatie's tegen.

danku voor mij te verdedigen
en idd het is een mening als ik dit 'spelletje' bullshit vin dat mag ik dat

ik d8 er eerst niets op te zeggen maar kon het me niet laten want kwou dit ff kwijt:
:love: Quere :love:

StaRflaM

Legacy Member
AvAtArKe zei:
danku voor mij te verdedigen
en idd het is een mening als ik dit 'spelletje' bullshit vin dat mag ik dat

ik d8 er eerst niets op te zeggen maar kon het me niet laten want kwou dit ff kwijt:
:love: Quere :love:
kvin u echt ne spammer, captain Insano for forum mod!

ban die avatar ofzo :woohoo:

Insano

Legacy Member
Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Doe zo maar fijn door en je zal wel eens een Mod tegenkomen op je weg! :niceone:

AvAtArKe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Doe zo maar fijn door en je zal wel eens een Mod tegenkomen op je weg! :niceone:

dus als iemand een mening heeft, zelf al is het zo een als mij, dan denk jij dat een moderator zich daarmee gaat bemoeien?
:niceone:

Wid@ker

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Doe zo maar fijn door en je zal wel eens een Mod tegenkomen op je weg! :niceone:
Hij deed echt niks verkeerd hoor. Jij bent begonnen.

Insano

Legacy Member
Zoals ik zei, stop er gewoon mee. Ik heb geen problemen dat iemand zijn mening zegt, maar zolang je ze maar fatsoenlijk verwoord.

Insano

Legacy Member
Ik denk dat die er gewoon raar uitziet omdat hij op het punt staat te schieten en zich al schrap zet voor de schok.

Het zou ook kunnen zijn dat ze het model verandert hebben. Deze concept art is nog van toen HL2 werd aangekondigd. Bijvoorbeeld de models van de opstandelingen zijn sinds toen ook al veranderd.

Grayfox

Legacy Member
Captain Insano zei:
2 woorden.

Hoe zielig is het dat jullie tegen mij beginnen als ik hem terecht wijs. Mijn post heeft wél nut omdat daarna dan de thread weer fatsoenlijk door kan gaan. Maar jullie moeten er dan weer op doorrammen.

Het is bovendien niet zijn eerste keer dat hij in een thread gewoon wat komt spammen. Ik kan het weten.


'spammen' lol, zijn 3 mini-woordjes "wa nen bs" is spam en wa gij daar allemaal op replyed is gene spam?
volgens mij voelt gij u gewoon persoonlijk aangevallen omdat gij die topic gestart hebt en iemand daar kritiek op durft te geven...

Insano

Legacy Member
Grayfox zei:
'spammen' lol, zijn 3 mini-woordjes "wa nen bs" is spam en wa gij daar allemaal op replyed is gene spam?
volgens mij voelt gij u gewoon persoonlijk aangevallen omdat gij die topic gestart hebt en iemand daar kritiek op durft te geven...
Spam hoeft nooit 5 regels lang te zijn. Een paar woorden nutteloos commentaar is al genoeg.

Als hij nu had gezegd "ik snap er niets van, wil iemand het me uitleggen" dan zou dat hem en anderen geholpen hebben. Het enige wat hij nu bereikt is dat zijn post andere mensen irriteert ipv hen verder te helpen.

Ik durf ervoor te wedden dat hij (en vele anderen trouwens, no offense daarvoor) niet eens de bedoeling weet van een php game. Hij heeft waarschijnlijk ook niet eens alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Als je dat wel deed zou je zien dat er veel humor in verscholen is en eens een aangename gebeurtenis is in een tijd van weinig info over de game zelf.

Als een groep mensen over een onderwerp bezig is waar je niets van afweet, ga je toch ook niet iets in de groep roepen zoals "wat een bs". Als je dat toch doet, zullen ze je gewoon in je gezicht uitlachen.

En dat ik me zogezegd persoonlijk voel aangevallen vind ik wel een belachelijke opmerking want het is voor veel mensen duidelijk (check killgore zijn post) dat die post hier niet thuishoort.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan