Archief - [HL2] Gravity gun in HL²

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

P$!c)-(@

Legacy Member
hey ik wil hierbij waarshuwen dat deze thread mogelijk spoilers bevat :)

mijn vraag: in hl² zit een gravity gun dat weet ik al maar op een van de movies heb ik zo'n gun gezien waar een blauwe straal uitkomt waarmee je dingen kan opheffen ('k geloof de E3 demonstratie van 2003) zit dat er nog altijd in want da vonnek wel een cool wapen :p

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Ja, zit er in, het is gewoon de gravity gun zelf:p

P$!c)-(@

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
Ja, zit er in, is het gewoon de gravity gun zelf:p

ziet die ni oranje? daar komt toch geen straal uit? sry als ik me vergis maar i dacht dat er 1 was die voorwerpen naar u trekt en een andere was waarmee ge voorwerpen kon optillen met een straal

Ginow

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
Nah, het is gewoon een en hetzelfde gun;)

nee hoor, er is 1 gravity gun waarmee ge dingen naar u toe kunt trekken en af kunt 'vuren', en er is er ook een met ahzo een 'straal' die dingen vastneemt en waarmee ge dan objecten int rond kunt zwieren

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Mja, da heb ik ook gezien in die film van e3 2003 maar ik dacht toch da da die gravity gun was:eek:

One-t|M@[hINe

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
Mja, da heb ik ook gezien in die film van e3 2003 maar ik dacht toch da da die gravity gun was:eek:



nope, was een andere gun :)


khoop ook da die gravity gun der nog inzit.

Wid@ker

Legacy Member
Als da der ni inzit dan is het spel al ineens een stuk minder goed volgens mij.

Wid@ker

Legacy Member
Osi 140 zei:
Kga me echt veel plezier hebben met die gravity gun !!!
Kunde daar oneidnig dingen mee optillen ? of is daar een soort limiet voor en da laad langzaam automatisch op zoals nen pillamp ?
Je kan iig niet alles optillen, alleen lichtere dingen.

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
ma toch, als ge een houten pallet tegen eene zenne smoel schiet zal da al genoeg effect geven denk ik:p

fordjah

Legacy Member
die ene gravity gun met die blauwe straal daar kunde ook bollekes me afschieten om 2 objecten aan elkaar te bevestigen (bv. 2 tonnekes :) ) -_-

of verzin ik dit weeral :/ drugs is no good :unsure:

One-t|M@[hINe

Legacy Member
fordjah zei:
die ene gravity gun met die blauwe straal daar kunde ook bollekes me afschieten om 2 objecten aan elkaar te bevestigen (bv. 2 tonnekes :) ) -_-

of verzin ik dit weeral :/ drugs is no good :unsure:



hunk?! nog nooit gehoord

Holy Paladin

Legacy Member
die met die straal is er nie ze, da was gewoon een andere versie van de gravgun denk ik
met die die er wel inzit, kunt ge dingen naar u halen en wegschieten, zonder straal

Holy Paladin

Legacy Member
alle kheb die review gelezen en daar stond toch niks over een tweede gravity gun dus :confused:

wolfen

Legacy Member
ik durf men pcgameplay niet lezen :| , bang om iets te weten te kome dat ik niet wil :s

...

smon

Legacy Member
de gravity gun werkt niet met ammo dus je kan hem altijd gebruiken.
En die tweede manipulator heb ik ook gezien in die filmpjes en het deed mij nogal denken aan het wapen van de striders.

Insano

Legacy Member
Je kan met je handen kleine dingen zoals bekertjes oppakken en grotere dingen zoals een radiator met de gravity gun.

Van die andere gravity gun heb ik ook al gehoord, maar het is in geen enkel interview gezegd dat die er in ging zitten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan