Archief - [HL2] Geloof jij PC gameplay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dripke

Legacy Member
Naar het schijnt zou de PC gameplay het allereerste review hebben van Half life 2.
Wat wel bijzonder mooi zou zijn.
Maar geloof jij dat ze dit voor mekaar hebben gekregen. Of zijn het immers allemaal leugens. Gewoon uit previews en screenshots en blablabla gehaald.

Holy Paladin

Legacy Member
nikske leugens !

pcgp is een magazine van het volk, voor het volk !

wolfen

Legacy Member
neh , ze liege nie , ... accepteer et nu maar gwn , het iz er bijna ;)

DiLinja

Legacy Member
ik geloof pcgp wel, da het nu maar rap uitkomt, theeft lang genoeg geduurt

Darth-Falcon

Legacy Member
denk het wel, ze gokken erop da ze deze week nog copie gaan krijgen, ma dan moet hl2 een dezer dagen gold gaan

DiLinja

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
denk het wel, ze gokken erop da ze deze week nog copie gaan krijgen, ma dan moet hl2 een dezer dagen gold gaan

ze hebben volgens hun al een versie he, en al uitgespeeld

Holy Paladin

Legacy Member
ze kunnen al reviewcode uitgestuurd hebben, iedereen zit te zeveren over die RC en da da minstens 3 dagen duurt.. bs

killgore

Legacy Member
Pcgameplay gaat het hun niet wagen 100en fans te verliezen, die hebben dat spel al uitgespeeld voor die cover nog maar online kwam. Dom zijn die kerels niet ze ;).

En een RC is het spel he, ze kunnen het dus spelen, alleen kunnen bugs het nog een beetje uitstellen ;). De eerste reviewversies van games zijn vaak niet meer dan RC's ;).

Wid@ker

Legacy Member
Watte?


Pcgp Liegen? Hoe Durft Ge!!!!!

Als Het Aan Mij Lag Had Ge Nu Perm Ban Aan Uw Been.

Pcgp Liegt Nooit!!!!! All Hail Pcgp!!!!!!!!


ge kunt ni altijd caps doen :(

TeOtWaWkI

Legacy Member
De persoon die het uitgespeeld heeft(Frank Dolmans),heeft dat bevestigd op een 'ander" forum.

Wid@ker

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
De persoon die het uitgespeeld heeft(Frank Dolmans),heeft dat bevestigd op een 'ander" forum.
welk 'ander' forum dan wel?

btw we loooooooooooooooooooove Dolmans :D

P.S.: :( ge kunt geen hele post vol caps doen

SkY0ne

Legacy Member
't Is waar.
maar degene die pc gameplay zitten te verhemelen, laat maar hangen hoor. 't Is een gamesblad zoals al die andere.

Holy Paladin

Legacy Member
bleh kheb er veel gelezen ze, pcgp is nie alleen et beste, tis gewoon et enige goeie

Insano

Legacy Member
Ze hebben de hele review al af. Dit is al bevestigd + anders zouden ze de cover niet zo vroeg online zetten.

Inch

Legacy Member
Holy Paladin zei:
bleh kheb er veel gelezen ze, pcgp is nie alleen et beste, tis gewoon et enige goeie

²

Hoewel...

Ze hebben mij ooit eens van hun forum gebanned omdat ik commentaar had op hun BF1942 artikel: da spel zat vol met bugs (crappy AI,...) die pas na véél patches eindelijk zijn verholpen. Toch hemelde pcgp da spel op als hét spel van het moment en werd er met geen woord over bugs gesproken. Zo kan ik nog voorbeelden geven van zaken waar ik toch zo mijn bedenkingen bij heb...

Ik wil nu niet moeilijk doen of ze de grond in boren, maar ik zou hun oordeel over spelletjes zoals HL² (dat ze overigens al een vol jaar in elke preview zwaar ophemelen) toch met de nodige voorzichtigheid onthalen.

Meestal wacht ik een eindje wanneer het spel in de winkel ligt om te horen of er zwaar mee gesukkeld wordt of niet.

Holy Paladin

Legacy Member
crappy AI in bf, da zeggen zij ook he, maar ze zien ook da et een mp spel is en da ge da daarop moet beoordelen

en over ophemelende previews, ja, da is altijd, ze kunnen moeilijk zeggen in ne preview da et slecht is want ze kunnen da nie weten
ma in de review is et altijd juist ze, remember enter the matrix, previews zagen er zo goed uit en dan de review, waarheid !

Wid@ker

Legacy Member
Mja, hoeveel hl² haalt in PCGP kan me niet veel schelen, kopen doe ik het sowieso.

kristofke_1

Legacy Member
Ik ga akkoord met killgore: het zou zeer dom van hen zijn om zomaar te zeggen dat ze hl2 hebben gespeeld en de review zogezegd baseren op screens en previews, ze kunnen zoiets gewoonweg ni riskeren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan