Archief - [HL2] Geen HL2DM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaFreak

Legacy Member
Op halflife2.net valt er te lezen dat HL2 geen eigen MP zal hebben. De reviewer van PCGamer heeft dit bevestigd. De MP zou dus uitsluitend bestaan uit CS:S

:( crash. hoe kunne ze nu de gewonen deathmatch mode eruitlate :sad:

Icarus: What was your reaction when you found out you would be the first to review Half-Life 2?
Chuck Osborn: It was a mixture of excitement and trepidation, because of the responsibility of being the first one to review it.

Icarus: Was Half-Life 2 what you expected?
Chuck Osborn: More

Icarus: Was it worth the wait?
Chuck Osborn: Absolutely

Icarus: How long is the review?
Chuck Osborn: Nine pages, plus we have a four page story telling you what you need to know about running Half-Life 2 on your system.

Icarus: Did it seem dated?
Chuck Osborn: Not at all.

Icarus: Are there any spoilers in the review?
Chuck Osborn: There are some mild spoilers, because you can’t review it without giving away something. I say very clearly when to stop reading if you don’t want to know anything. If you read the entire review, there are a lot of surprises I don’t talk about, because I want you to be surprised. This is not a spoiler review.

Icarus: Does it have multiplayer, if so what are they?
Chuck Osborn: Counter-Strike Source is the multiplayer.

Icarus: Only CS:S, no Deathmatch?
Chuck Osborn: Only CS:S

Icarus: Has it (CS:S) changed any from Beta?
Chuck Osborn: It’s what they say it’s going to be, but with a few surprises

Icarus: Who did you get to play it with?
Chuck Osborn: Valve as well as playing in within our own offices

Icarus: Did you get to play HL Source?
Chuck Osborn: Yes.

Icarus: Can you tell me anything about HL:Source?
Chuck Osborn: Nope

Icarus: Is it (HL:S) included in the review?
Chuck Osborn: Yes, it's discussed in a sidebar along with a few screenshots.

Icarus: Anything you want to say the users before I go?
Chuck Osborn: I'm just glad I don't have to keep my playing Half-Life 2 a secret anymore! It was killing me. Trust me...you won't be disappointed.

PredeFineD

Legacy Member
klinkt allemaal goed voor de rest !

Imo zullen er wel mods in overvloed zijn die dm zullen coveren....

sure

Legacy Member
Mooi zo, goeie info.

Dat bedoelde misschien pcgameplay met schokkend nieuws...

Gene DM. :angry:



Icarus: Was it worth the wait?
Chuck Osborn: Absolutely

Yeehaw :applause:

blaZe

Legacy Member
ik geloof er niets van, beter gezegd.. ik wil het niet geloven :D

geen standaard HL²DM ?? en CS:S is geen multiplayer voor me, das teammultiplayer ;)

Daimao

Legacy Member
blaZe zei:
ik geloof er niets van, beter gezegd.. ik wil het niet geloven :D

geen standaard HL²DM ?? en CS:S is geen multiplayer voor me, das teammultiplayer ;)


teammultiplayer = multiplayer :niceone:
Tja,me al die mods die gaan uitkomen zal da zo erg wel nie zijn eh

le mastre

Legacy Member
Dit is wel HEEEL ERG. Al die coole wapens en er is geen multiplayer........
GRRR zelf nu speel ik van tijd tot tijd nog eens den deathmatch!

Grayfox

Legacy Member
alsof gunder HLDM speelt :ironic:

als valve het aantal mensen die HLDM(ag) spelen vergelijkt met het aantal mensen die CS spelen zulde wel begrijpen waarom ze da laten vallen

Insano

Legacy Member
Ik wil het eerlijk gezegd ook niet geloven dat er geen HL2 MP is :p

Misschien gaat Valve nog iets extra uitbrengen ofzo, we zullen wel zien.

Smokey_3800

Legacy Member
Eigenlijk maakt mij dat niet uit, geen HLDM multiplayer spel ding. CS is genoeg

PredeFineD

Legacy Member
Grayfox zei:
alsof gunder HLDM speelt :ironic:

als valve het aantal mensen die HLDM(ag) spelen vergelijkt met het aantal mensen die CS spelen zulde wel begrijpen waarom ze da laten vallen


Erm, En gij hackt elke persoon in belgie om te constateren dat ze geen DM spelen? ....:wtf:

Niet iedereen is zo zot van CS, integendeel, ik persoonlijk heb een serieuse afkeer van da spel ma da neemt ni weg dak me even veel plezier 50 euro zal uitgeven aan hl².....tis tog spijtig : /

Springer

Legacy Member
lol PredeFineD voor zoiets te weten moet je niet hacken ze :sleep:
bekijk de hl server list is ofzo...

Insano

Legacy Member
HL DM was vroeger razend populair. Tegenwoordig is het wel uitgedoofd.

PredeFineD

Legacy Member
Springer zei:
lol PredeFineD voor zoiets te weten moet je niet hacken ze :sleep:
bekijk de hl server list is ofzo...

Wilt niet zeggen dat er geen intresse voor hl² dm zou zijn....

Was bij wijze van spreken he, int begin werd da véél gespeelt !

blaZe

Legacy Member
idd, in het begin werd dat veel gespeeld.... da raakte wat uitgedoofd en CS mod kwam op de proppen en heeft heel wat aanhang gekregen. (soms imho onterecht en het kreeg ook snel de imago van CheaterStrike door een plaag van hacks)

ondertussen zijn we ook al zover dat er heel veel andere opties om CS-like games te spelen zijn.

BF1942 - COD - MHAA - TO - etc (bedoel dus team-multiplayers)
om maar te zwijgen van Unreal Tournament CTF (NW of insta) Quake etc...

anders ga je maar eens kijken op clanbase ;)

neem gerust aan dat als dus echt niet die MP aanwezig zou zijn ik persoonlijk ook niet veel graten zie om het spel te blijven spelen.

kopen, uitspelen en de kast in. Dan wacht ik wel op BF² of dergelijke.
ik koop dat spel niet om uiteindelijk CS:S als multiplayer te gaan spelen ;)

killgore

Legacy Member
ik speel da van tijd nog, vind et maar zwak (en weird) dat dat er niet inzit :'(

Mono

Legacy Member
lol, ik ga mijn geld niet verspillen aan hl als er niet eens mp bijzit zenne .... en is er niet altijd gezegd geweest dat er wél dm bij zou zitten?

killgore

Legacy Member
Mono zei:
lol, ik ga mijn geld niet verspillen aan hl als er niet eens mp bijzit zenne .... en is er niet altijd gezegd geweest dat er wél dm bij zou zitten?
nee, dit is 1 keer gezegd geweest (bij eerste previews rond april vorig jaar), maar daarna is er niets meer van gehoord.

Zeer prolly is die gesneuveld bij de code rewrite en zijn maps e.d. naar cs:source of zo gegaan ;).

Er is dus wel (bij mijn weten) mp code geïntegreerd in hl2, maar geen mp spel

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
vraagske: als PC Gamer da dus ook heeft gereviewd, wanneer komt da magazine dan uit ? nog voor de pcgp ? :) (tis ma paar dage ni meer ma kom :x)

Icarus: What was your reaction when you found out you would be the first to review Half-Life 2?

kd8 da pcgp de eerste ware ?! :p

inK.

Legacy Member
wel grappig da al die cserkes denke da iedereen hl gekocht heeft enkel voor cs te spelen...

nja
(btw kweet da k zelf aan veralgmening doe, kvon et wel lekker ironisch zo :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan