Archief - [HL2] domme vraag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeeuwDeMeeuw

Legacy Member
zit nu nog met een dwaze mx 440 opgescheept :tongue: en zou graag een andere videokaart kopen, weet iemand mss een goede voor niet al te veel geld??m
tussen de 100 en 150 euries??

Kill0rBee

Legacy Member
nen ati 9800 pro ??? is een goede kaart voor een goed prijske ??? :unsure:

Insano

Legacy Member
Ik zou gaan voor de ATI radeon 9800 pro die je dan kan overclocken naar een xt.
Er was vorig jaar een actie dat je daar Half-Life 2 gratis bij kreeg, maar die is al gedaan.

Je zal deze kaart vinden met een prijs rond de €200. Een pluspunt is dat het een DX9 kaart is en dat ze bovendien is gemaakt voor Half-Life 2.

sebastos

Legacy Member
hier in turnhout kan je nog 1 ATI radeon 9800 pro atlantis verkrijgen voor 149.99 EUR

Olivier.vdb

Legacy Member
Ne 9600xt is ni slecht.
9800pro is zeer goed maar ongeveer 50€ duurder

9600xt: 150€
9800pro: 200€

sebastos

Legacy Member
in turnhout is het zo :
9200 pro : 50 EUR
9600xt : 75 EUR
9800 pro atlantis : 150 EUR

GeeuwDeMeeuw

Legacy Member
9800 pro atlantis, weet ni al te veel van kaarten, atlantis??? betekend??
waar in turnhout??

Holy Paladin

Legacy Member
zeker de 9800pro, beste prijs/kwaliteit, en goei prestaties, veel beter dan 9600xt ofzo

P2K-

Legacy Member
150€ is dees dagen te weinig als ge een deftige kaart wilt. Spaar door en koop nen 9800pro voor rond de 200€, of mss nog verder voor de 6800 die aan een 360€ ongeveer staat. Voor minder dan die 9800pro zou ik ni gaan want da beklaagde u achteraf toch

MoRb3z

Legacy Member
geforce en radeon, tis allemaal een concurentenwereld.

Doom3 => geforce
hl² => radeon

doom3<>hl²

Als ge 200-300 euro besteed aan een kaartje van dees 2 dan zit ge goed voor 3 maanden.

MoRb3z

Wid@ker

Legacy Member
MoRb3z zei:
geforce en radeon, tis allemaal een concurentenwereld.

Doom3 => geforce
hl² => radeon

doom3<>hl²

Als ge 200-300 euro besteed aan een kaartje van dees 2 dan zit ge goed voor 3 maanden.

MoRb3z
3 maand hoor :ironic:

Je gaat mss niet alles op high kunnen spelen dan, maar na 3 maand zal die nog meegaan hoor (bv. Radeon 9800pro)

sure

Legacy Member
Osi 140 zei:
Idd ja ... ge moe ook nie elke spel op high spele zu, voor mij telt de gameplay

True en het aantal uren vant spel is ook vrij belangrijk.

Als ik door hl2 vlieg in 5uurkes dan dan dan... nikske zekers. :(

Insano

Legacy Member
sure zei:
True en het aantal uren vant spel is ook vrij belangrijk.

Als ik door hl2 vlieg in 5uurkes dan dan dan... nikske zekers. :(
Als dat gebeurt trakteer ik iedereen hier op het forum ;)

GeeuwDeMeeuw: Ik zou gaan voor de 9800 pro. "Atlantis" is gewoon de merknaam denk ik.

sure

Legacy Member
GeeuwDeMeeuw zei:
9800 pro atlantis, weet ni al te veel van kaarten, atlantis??? betekend??
waar in turnhout??

Sapphire ATI 9800 Pro AGP TV/DVI 128mb DDR bulk 215 €

Was mijn vorige kaart en is zeer goed.

@ Captain Insano, daar hou ik je aan. :woohoo:

Insano

Legacy Member
Wel de eerste keer en zónder cheats. Ik zie u daar al door die muren vliegen met noclip ;)

killgore

Legacy Member
Wid@ker zei:
3 maand hoor :ironic:

Je gaat mss niet alles op high kunnen spelen dan, maar na 3 maand zal die nog meegaan hoor (bv. Radeon 9800pro)
kheb mijn r9800 pro nu al meer als een dik jaar en das nog altijd een van de beste kaarten, dus die vallen best mee.

En het is idd zo dat geforce wat beter presteert op opengl en radeon op direct3D, maar daarom zijn ze niet slecht in de andere dingen he ;).

Wid@ker

Legacy Member
Captain Insano zei:
Wel de eerste keer en zónder cheats. Ik zie u daar al door die muren vliegen met noclip ;)
Goed dat je dat van de eerste keer erbij zet, HL1 is ook in minder dan een uur uitgespeeld :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan