Archief - [HL2] De tweede test!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Genious

Legacy Member
kan er es iemand eens alles hierover duidelijk uitleggen, want ik snap er de zak van. moet je met behulp van die pic de login en pass (of ist 1 van beide?) vinden voor die site. een wedstrijd ofzo? :unsure:

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Die zitten in de HL2 pre-load folder ("base source shared materials.gcf").


hoe openje die .gcf, met gcfshape kan ik die nie openen, ik heb framewrok ding ook al geinstalleerd.. sommige .gcf kank openen en sommige nie

Insano

Legacy Member
Om de .gcf te openen moet Steam gesloten zijn.

En Genious als je echt geïnteresseerd bent, zou je wel moeite doen om de thread op HL2.net te lezen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Om de .gcf te openen moet Steam gesloten zijn.

En Genious als je echt geïnteresseerd bent, zou je wel moeite doen om de thread op HL2.net te lezen.


steam is gesloten :)


ah ik kanet openen.. hl2/materials kunde daar echt nix mee doen?! kank geen models bekijken me milkshape ofzo?

One-t|M@[hINe

Legacy Member
BlackShadow zei:
als dit gekraakt word wa zen we der dan mee?


als jet op die test hebt(die site) :


we denken da we misschien iets te weten zulle komen, althans, da denken sommigen hier. ik maak der nie zo een spel van.

wa is de eerste test btw?? die thread kwam ier opeens uit et niets zomaar plotseling van god weet waar :)

btw da me ascii code => vogen en de freeman is wel nice

An!ma

Legacy Member
rofl
ge moet eens kijken naar de bron code van die pagina als ge daarop inlogt
funky zé :p

reejalietie

Legacy Member
hm denk nie da het zo goe geweest was om die testen hier te posten omdat meerendeel der toch niks van weet

die testjes dienen om meer van de SP te weten te komen met die eerste test zijn ze de locatie waar het spel zich afspeeld te weten gekomen (ofzo iets) en nu is er een 2de...

sypro9000

Legacy Member
meerendeel snapt daar toch niks van , waar ik bij hoor .
en btw inplaats dat valve daar secretjes zit te verstoppen op hun site , zoude ze beter tspel afwerken . dit was al lached bedoeld . want er zitten er hier een paar die alles misvatten ...

Insano

Legacy Member
En als je die .gcf file opent, moet je niet bang zijn voor spoilers. Alle files die ongecodeerd zijn, zijn van de tweede test. En zorg dat je versie 1.1.5 gebruikt van gcfscape.

Insano

Legacy Member
Als je echt geïnteresseerd bent, lees dan deze FAQ. Hierin staat alles wat tot nu geweten is over de eerste en tweede test.

Bovendien hebben ze nog iets nieuws ontdekt. Je kan de pagina van de eerste test ook openen met als user nova en als paswoord prospekt.

:offtopic: Ik kon mijn laatste post niet meer editen dus ik moest wel een nieuwe post maken.

killgore

Legacy Member
Wel, ze zitten al een pak verder ondertussen (hoewel sommigen denken dat ie nog niet compleet gedaan is):

Ga naar www.half-life2.com, klik op media, en daar zal je zien (zorg wel dat de pagina volledig geladen is) dat je bij de 6° screenshot een picture van de gman krijgt bij mouseover. Klik erop en je krijgt een link naar de 2ndtest page: http://www.half-life2.com/secret/secondtest/entry.php . User: nova Pass:prospekt.

in de src zie je een link naar dit: http://www.half-life2.com/secret/secondtest/whatsmyname.jpg , de naam van het beestje is dus Barnacle, en dat vul je in op de zwarte page met de textbox (waarna je op enter of zo drukt).

En dan krijg je nog een schoon art-workje :D.

Wrom denken velen (including me) dat het nog niet gedaan is?
1) in de titel van de artwork staat "2nd test..."
2) Er staat nergens iets zoals "cgratz hl2.net, you solved the 2nd test"

DaFreak

Legacy Member
zou ook wel vreemd zijn als die concept de reward is. Die zwerft al kei lang rond op internet.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
pfrt, t enige waar we nog kunnen over "zeveren" is de releasedate:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan