Archief - [HL2] DE HL² preload thread/info/start/...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
fragnetic zei:
Het werkt merci :niceone:
Op welk channel zit ge, want da is echt wel dikke fun :)
Mijn naam op IRC is Insano en je kan me bijna altijd vinden op #telenet.halflife2: The Place To Be :applause:

Noot: Als je een Mod installeert moet je het altijd in die folder installeren. Dat is omdat het een Third Party Mod is.

Code_X9

Legacy Member
pppf ik kots er toch nog altijd van ze:angry: in mijn doos stond er dat ik een gratis half life 2 krijg , en geen verdomde download! wa als ik nu is zonder internet val eh dan heb ik het wel dik in mijn reet eh... bah ik walg ervan...

Insano

Legacy Member
Je kan dan kiezen: Ofwel stuur je je bonnetje op als HL2 wordt gereleased en ze sturen het hele spel met doos en al naar je toe (je moet wel portkosten betalen) maar dan moet je langer wachten ofwel download je het via Steam en kan je het onmiddelijk spelen.

Insano

Legacy Member
Dat is ook 1 van de redenen waarom Valve Steam wou: Zodat ze zelf hun games zo kunnen uitgeven.

Code_X9

Legacy Member
mja, kan mij wel inbeelden da het voor hun allemaal tof is... ma da hadde ze dan wel dik op de dozen mogen bijzeggen eh!

ge verwacht u tenslotte toch, da ge da ga kunnen halen in de winkel enzo ma dan ist iets compleet anders... afin ni zo leuk

KIA_Killer

Legacy Member
Voor wat dient die 'Half Life 2 Pre-Load' ???
Is dat een beta ofzo?

Insano

Legacy Member
Dat zijn alle files die niet meer gaan veranderen. Valve wil zo voorkomen dat de mensen die HL2 via Steam kopen de servers op de dag van de release plat lopen.

Inch

Legacy Member
Ik vind het juist extra martelend dat ge al die bestanden op uw pc hebt staan maar dat ge bv. nog 4 weken moet wachten eer ge er mee kunt spelen :p

Bovendien is het een aanslag op mijn u/d limiet :sad: +1Gb downloaden vind ik een beetje :crazy:

Persoonlijk haal ik em dan nog liever in de winkel. Ik zie wel uit hoe/waar/wanneer. Kheb nog een cadeaubon van 10 euro in de FNAC die weg moet :applause:

killgore

Legacy Member
Inch zei:
+1Gb downloaden vind ik een beetje :crazy:
Ik denk dat het meer is hoor ;).

Ik weet niet of ik het al ga preloaden. Alleszins nu nog niet, ik zal wel een paar dagen wachten tot de servers wat van hun zwaarste taken verlost zijn.

Kvraag mij af hoe sommigen zouden reageren als er GEEN preload zou zijn en iedereen da da over steam koopt da de dag van de release moet downen :p.

Insano

Legacy Member
Dan krijg je een 1.6 beta situatie (alle servers plat voor een paar dagen).

Sebatjen

Legacy Member
ik ben bezig met half-life 2 te preloaden en het staat al een uur stil op 50.8% :s zou ik het laten of steam afzetten en opnieuw probere ?
greets Seba
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan