Archief - [HL2] [CSS]wtf screenshots ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

P2K-

Legacy Member
op de hl2world.com site vind ge bij de screenshots geregeld zo'n dingen. Wtf ? ik dacht da er geen shield in css zat ? :unsure:

sypro9000

Legacy Member
mmm die models zitten er zeker wel in ... donno
mja dat is in alle games dat zo'n hacks bestaan .
maar ik moet daar eiglijk niks over zeggen want ik ken daar niks van :p

Insano

Legacy Member
Photoshop? Shield zit er zeker niet in. Ze hebben het shield van 1.6/CZ gewoon daarop geplakt.

le mastre

Legacy Member
Ze wilden es de C4 tot detonatie brengen en zien hoe alles bad-ass wegvloog :)

sebastos

Legacy Member
kvind da goe dat die shields eruit zijn (ook al heb ik daar véél kills me gehaald)

Wid@ker

Legacy Member
En das ook veel te overdreven, als er nu 1 was zou et veel minder verdacht zijn.

Kill0rBee

Legacy Member
das echt ze dachtek ge kon da doen, buy shield, da was de command voor console en dan kreeg ge shield juist zoals met C4, ondertussen zijn deze "bugs" er al uitgehaalt. Kvind wel jammer shield op source engine zou toch nice geweest zijn denkek

Fraggie

Legacy Member
zal wel fake zijn, aangezien niet alle schermpkes doorzichtig zijn

Daedie

Legacy Member
het shieldmodel zit er zeker in want ik ben het al tegengekomen. dat wil niet zeggen dat ge het kunt kopen/gebruiken, alleen dat de model er in zit.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
ge kon toch een shield kopen int begin?! alle T's konden ook een c4 kopen

via console

sure

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
ge kon toch een shield kopen int begin?! alle T's konden ook een c4 kopen

via console

Dees is ammel chinees voor mij, kheb nog nooit CS gespeeld. :)

Da ga wa worden als ik online ga. :scream:

PaLaDiN

Legacy Member
niet noodzakelijk fake omdat het shield model er in het game zit...
Weet door bada_aztec gespeeld te hebben daar ligt een shield int water

One-t|M@[hINe

Legacy Member
sure zei:
Dees is ammel chinees voor mij, kheb nog nooit CS gespeeld. :)

Da ga wa worden als ik online ga. :scream:


dus: In console (een soort van ingame menu waar je dingen kan 'instellen/activeren' door een command(= invoeren van iets: bv: buy c4, welke ervoor zorgt dat de Terrorists bij deze command een c4 krijgen(c4= bom die de 'slechteriken' in de films altijd planten en dus een grote explosie veroorzaakt)

fordjah

Legacy Member
Captain Insano zei:
Die bug is er al een hele tijd uitgehaald van die C4 :)

en ik vond da nu zo tof :sad:

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds. :naughty: :ironic:

Insano

Legacy Member
Bij de eerste patch denk ik al. Wel spijtig want het was altijd fun om zo een paar C4's na elkaar te laten ontploffen :p

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Bij de eerste patch denk ik al. Wel spijtig want het was altijd fun om zo een paar C4's na elkaar te laten ontploffen :p


ik was maar op de hoogte van die c4 bug, als hij al gefixed was.

ne shielder = iemand die de hele tijd met shield rondloopt zeker?! :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan