recoN`
Legacy Member
Goeiedag (veronderstel ik
),
simpele vraag eig, maar ik zou het begot nie weten..
wat heb ik nog nodig om die source efkes te spelen?
ik heb steam volledig uptodate.
maar ik weet niet wat nog nodig is om die cs
ource te spelen, ik volg het gamegebeuren niet meer zo direct daarmee,
moet ge daar nu eerst een legale versie van cs:cz hebben , of kunt ge cs source gewoon gratis den alfa of beta eens testen op een of andere manier..?
zoja, hoe doet ge da dan ? moet ge iets downloaden of..
mercie
),simpele vraag eig, maar ik zou het begot nie weten..
wat heb ik nog nodig om die source efkes te spelen?
ik heb steam volledig uptodate.
maar ik weet niet wat nog nodig is om die cs
ource te spelen, ik volg het gamegebeuren niet meer zo direct daarmee,moet ge daar nu eerst een legale versie van cs:cz hebben , of kunt ge cs source gewoon gratis den alfa of beta eens testen op een of andere manier..?
zoja, hoe doet ge da dan ? moet ge iets downloaden of..
mercie
