Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Warbringer zei:mischien een actieve comunity leader ?
ad:
ad:,maar zo lijkt het inderdaad wel )Cypherke zei:hey t is vakantie... wie is er dan active... t zullen er ni veel zijn. ik heb zelf een maand geen dod gespeeld omda k ni thuis was. en de maand ervoor haddek werk dus hebbek ook ni gespeeld. er zal wel wa nieuw leven komen als t school trug begint. dan hebbek trug tijd![]()
Warbringer zei:mischien een actieve comunity leader ?

)
Bl4ckburn zei:mja wete , ge moogt ook com. leader worden van mij , np at all , het enige aktieve aan telenet dod community is het forum , ale op een laag pitje maar ja
anyway telenet server is zoals wax zei : fucked , binnekort me heel de nieuwe source enzo gaat da opgelost geraken dan gaat dod wel op een andere server komen (een die da wel aan kan hopelijk)
as er betere server komt binnekort => terug gelijk vroeger telenet server altij vol enzo , maar tot dan kan ik er ook ni veel aan doen.
maarja ieder zen eigen gedacht zeker?
greetz![]()
ik noem ook robbeFernando zei:ge kon altijd is proberen robbe,maar zoals wax zegt server is nogal crappy tbh![]()
