Archief - [HL2] *blaas*blaas*telenetserver nieuw leven in

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dzn

Legacy Member
fffffffffffffffff...
fffffffffffffffff...
hmmmmz,wie neemt het initiatief om teleserver eens nieuw leve in te blaze ? :sad: :help: :help: :help: :help: :help

An!ma

Legacy Member
kdenk dat de meesten van de BE dod community hunnen tijd gehad hebben met DoD ...
laat DoD: Source ma rap komen dus :p

waxweazel

Legacy Member
Telenet.dod server is nog steeds een Pentium 3 800Mhz bakske :p

+ er staan op dat bakske ook nog 2 UT servers op :angry:

Veel leven in dat bakske is er dus nie meer

Fernando

Legacy Member
ge kon altijd is proberen robbe,maar zoals wax zegt server is nogal crappy tbh :p

Dzn

Legacy Member
pffffffff,great.en da ga nog eeeeeeeuwe dure eer da dod source dr ga komen é.grmbl :angry:

hmmmz,as da echt maar zon schraal bakske is ... :sad:
mss as we die UT servers nu is gewoon zo late... :niceone:
(hmmmz,khou ni van de gedachte da de belgische dod community dood is :sad:,maar zo lijkt het inderdaad wel )

Cypher

Legacy Member
hey t is vakantie... wie is er dan active... t zullen er ni veel zijn. ik heb zelf een maand geen dod gespeeld omda k ni thuis was. en de maand ervoor haddek werk dus hebbek ook ni gespeeld. er zal wel wa nieuw leven komen als t school trug begint. dan hebbek trug tijd :)

che

Legacy Member
rC heeft 25 wars gespeeld deze 2 maanden vakantie :applause:
En da terwijl ik geen vakantie heb :sad:

Nog een paar en we zitten aan den 100 ste
Damn we are active :niceone:

Neyven.iccd

Legacy Member
Iccd heeft misschien 3 pcw's gespeeld in 2 maand :D

leve de vakantie :D :woohoo:

ik heb der 2 van meegespeeld :p

Dzn

Legacy Member
Cypherke zei:
hey t is vakantie... wie is er dan active... t zullen er ni veel zijn. ik heb zelf een maand geen dod gespeeld omda k ni thuis was. en de maand ervoor haddek werk dus hebbek ook ni gespeeld. er zal wel wa nieuw leven komen als t school trug begint. dan hebbek trug tijd :)

true :niceone:

Bl4ckburn

Legacy Member
Warbringer zei:
mischien een actieve comunity leader ?

mja wete , ge moogt ook com. leader worden van mij , np at all , het enige aktieve aan telenet dod community is het forum , ale op een laag pitje maar ja :)
anyway telenet server is zoals wax zei : fucked , binnekort me heel de nieuwe source enzo gaat da opgelost geraken dan gaat dod wel op een andere server komen (een die da wel aan kan hopelijk :p )
as er betere server komt binnekort => terug gelijk vroeger telenet server altij vol enzo , maar tot dan kan ik er ook ni veel aan doen.
maarja ieder zen eigen gedacht zeker?

greetz ;)

Warbringer

Legacy Member
Bl4ckburn zei:
mja wete , ge moogt ook com. leader worden van mij , np at all , het enige aktieve aan telenet dod community is het forum , ale op een laag pitje maar ja :)
anyway telenet server is zoals wax zei : fucked , binnekort me heel de nieuwe source enzo gaat da opgelost geraken dan gaat dod wel op een andere server komen (een die da wel aan kan hopelijk :p )
as er betere server komt binnekort => terug gelijk vroeger telenet server altij vol enzo , maar tot dan kan ik er ook ni veel aan doen.
maarja ieder zen eigen gedacht zeker?

greetz ;)

nee, zelf com. leader worden zie ik niet echt zitten, ik weet van mezelf dat ik daar niet veel van terecht zou brengen, ik kan idd begrijpen dat er niet veel gedaan kan worden aan het feit dat de server DoD niet eens kan draaien maar als ik eerlijk mag zijn, je zegt zelf dat het forum nog leeft, al is het op een laag pitje... veel lijk je het ook niet te lezen hé ? Ok, vakantie en herexames wil ik allemaal nog aannemen, in dat geval is het u vergeven mijn zoon... Die zin was dan ook niet specifiek op u bedoelt.

Bolteh

Legacy Member
LOL, het toeval ! 2 keer dezelfde naam LOLOL !11!10!!!!!1111!!0


mja.. zulle zien wa dod:s brengt eh
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan