Archief - [HL2] Backupje Steam cs:source files

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sypro9000

Legacy Member
ik wil een backupje doen van cs:source omdat ik direct mijn windows opnieuw ga instaleren . maar kan iemand mij vertellen welke files ik nodig heb , zodat ik als ik steam erweer opzet dat ik die files er terug inzet en kan spelen .

:bow:

elarto

Legacy Member
sypro9000 zei:
ik wil een backupje doen van cs:source omdat ik direct mijn windows opnieuw ga instaleren . maar kan iemand mij vertellen welke files ik nodig heb , zodat ik als ik steam erweer opzet dat ik die files er terug inzet en kan spelen .

:bow:

geen idee, maar ik heb een licht vermoeden dat dit naar het cs-forum zal gemoved worden...

Zillode

Legacy Member
sla gewoon uw ganse steamgamefolder op;) dan hebde maps&config&gcfs ook nog!
dus bv: c:\steam\steamfolders\


*edit*: als je gewoon steam volledig opslaat zal het ook werken ze! gewoon handmatig dan een snelkoppeling maken ^^
en mocht je te weinig plaats hebben en enkel css wilt opslaan: steam\steamfolders\account@name\halflife2 ? dacht ik, mijn pc is kapot:<

Insano

Legacy Member
Er is toch ook zoiets als een register, dacht ik :/
Bovendien is de Steam map gigantisch en dit moet inderdaad in het CS forum.

sypro9000

Legacy Member
nuja jullie kunne mij nie helpen . :baard:
Captain Insano ik dacht toch dat je slimmer was nuja de admins kunnen er nu mee doen wat ze willen .

en nog eens ik zit hier altijd dus ik had er niet aan gedacht het te zetten in het cs forum

killgore

Legacy Member
ik denk dat je gewoon de bestanden in steam-apps dus moet backuppen.

Ik denk dat register-backup niet nodig is ;).

dahousecatfelix

Legacy Member
Ik denk dat je C://program Files/steam/steamapps/counter-strike source shared content.gcf moet backuppen en counter-strike source base content.gcf ook:unsure:

Insano

Legacy Member
sypro9000 zei:
Captain Insano ik dacht toch dat je slimmer was nuja de admins kunnen er nu mee doen wat ze willen .
Ik ben niet dom :sad:

Zoals dahousecatfelix hierboven had gezegd moet je gewoon die 2 bestanden houden en dan pakt die die daarna normaal gezien gewoon uit. Sorry dat ik het daarstraks niet onmiddelijk had gezegd, maar ik moest door ;)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
dahousecatfelix zei:
Ik denk dat je C://program Files/steam/steamapps/counter-strike source shared content.gcf moet backuppen en counter-strike source base content.gcf ook:unsure:


uw cachefiles dus :p

logisch :)

t enige daje nog ga moete doen achteraf, is updates late runne(dacht ik toch)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan