Archief - [HL2] 52 nieuwe Screenshots !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sypro9000

Legacy Member
die op nr9 zijn nu je vriend in HL1 waren die je enemy . dat zijn die beesten die met dat groen laser ding vuuren .

PredeFineD

Legacy Member
sypro9000 zei:
die op nr9 zijn nu je vriend in HL1 waren die je enemy . dat zijn die beesten die met dat groen laser ding vuuren .

Jah dacht ik ook, cool :) Heb hl nooit uitgespeelt tough =/

Die eerste screen van de laatste rij; Dat groot hoog gebouw lijkt wel een mega space ship ofzow :O Anywayz, ik kan een boek vol schrijven over hoe goed ik deze screens vind :p

Faces zien er ook ongelooflijk uit, textures zijn ook wel omg realistisch en het water is helemaal dope, gezwegen over de sfeer dat van die screens lekt

sebastos

Legacy Member
PredeFineD zei:
Monster op nr 9 ziet er freaky uit !
da ziet er nen toffe kerel uit vind ik (allebei)
52 screens zijn wel veel
I LIKE IT !

kvraag mij eigenlijk wel af of da ze ooit vuur realistisch zullen kunnen maken

blaZe

Legacy Member
post met waarde :niceone:

liever zoiets om de tijd een beke te doden dan een zoveelste "mogelijke" gold release date ;)

PredeFineD

Legacy Member
sebastos zei:
da ziet er nen toffe kerel uit vind ik (allebei)
52 screens zijn wel veel
I LIKE IT !

kvraag mij eigenlijk wel af of da ze ooit vuur realistisch zullen kunnen maken

Bwah, imo ziet het vuur er in hl² al zeer nice uit! En ofc zal het oooooit wel net echt zijn :)

@Blaze: Das gère gedaan :p

PS: kheb gelezen dat je dat monster op screen 9 als huisdier kunt gebruiken : D

sebastos

Legacy Member
PredeFineD zei:
Bwah, imo ziet het vuur er in hl² al zeer nice uit! En ofc zal het oooooit wel net echt zijn :)

@Blaze: Das gère gedaan :p

PS: kheb gelezen dat je dat monster op screen 9 als huisdier kunt gebruiken : D
hehehehe
"pakt 'em blackie, pakt 'em"

smon

Legacy Member
Dat screenshot waar dat dropship een strider dropt is zalig. (3de screenshot op de 7de rij)

le mastre

Legacy Member
nee in iexplore zie je ze ook niet :)

hmm mensen die 1 nog nie gespeeld hebben wrm speel je het niet? Ik wou dat ik het nog niet gespeeld had dan wist ik wat gedaan :cry: jk :)

Wid@ker

Legacy Member
Mja kzie ze niet hoor. En kheb gvd juist Mozilla deraf gesmeten.

le mastre

Legacy Member
in firefox zie ik ze en in iexplore nie :rofl:

Ik heb het gevoel dat je meer "alleen" zult zijn dan in hl1. Toen zat je in Black Mesa met al "mensen" rond je. Nu denk ik zal je daar rondlopen op een strand zonder ook maar een "kat" (wel monsters) te zien.

Holy Paladin

Legacy Member
mja ge mist dan toch iets ze, zoveel nieuwe dings hebk nog nooit gezien :p

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
wa is da gebouw?


en:

ik had vroeger 9800pro maar nu 9800se :( is die ook goe genoeg om hl² wa vlot te gaan kunne draaien alset uit is?

da gebouw is iets van de combines, weet nimeer just hoe het noemt :)
waar 9800pro weg gedaan voor se?
ma kdenk wel da da nog goe genoeg zal zijn voor hl² ;)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
da gebouw is iets van de combines, weet nimeer just hoe het noemt :)
waar 9800pro weg gedaan voor se?
ma kdenk wel da da nog goe genoeg zal zijn voor hl² ;)



i hope so. ik had geld vandoen, en men x800 ligt hier ook nog altijd ongebruikt :) (nog steeds geen nieuw systeem :( )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan