Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nickske zei:De meeste lcd's geven een resolutie van 1366x768 pixels is dat dan zowel ondersteuning van 720p en 1080i?
fixer187 zei:voor diegene die de verschillen willen zien van een gewone tv en HD kwaliteit check this out
http://www.gamespot.com/features/6139690/p-2.html

Goldrusher zei:Kun je 1920x1080 weergeven met 1366x768 pixels ?
Ik dacht het niet.
Maar beter is een monitor/scherm/tv met eenzelfde aantal pixels als hetgeen je er op afspeelt. In het geval van xboxgames en de meeste HDTV: 1280x720.
In elk geval 1280 breed. Of 1920 breed in het geval van 1080i/p.
Zo wordt je beeld niet uitgerokken over een groter aantal pixels.
nickske zei:Met een tv met resolutie 1366x768 die HDTV ready is kan je wel 1080i weergeven, althans een tv die hdtv ready is wil zeggen :

[EZ] zei:Bestaan der eigelijk PC-scherme die ge ook kunt gebruike als TV voor consoles zonder da uwe PC aanstaat (en natuurlijk me 1280x1024 res.)? Zoja, hoeveel koste die ongeveer of is da eigelijk af te raden omda da maar bucht is?
En kunne die dan 1280*1024 aan en zijn ze TFT of CRT en natuurlijk ook HD?
Azo nen hoop vrage![]()

, wa is nu't beste voor nen XBox 360 en films en al, 1280x720 / 1920x1080 / 1366x768 ?[EZ] zei:En op die site me da HD artikel (http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=53) staat ewa over interlaced en progressive, bij progressive ziet het beeld er scherper uit omda de even en oneven beeldlijnen apart 'gerefreshed' worde ma da da 2 keer zoveel bandbreedte verbruikt, bedoele ze dan TV-signaal ofzo en merkte da ook me DVD's/ console?
En welk is nu eigelijk hét beste? Interlaced of progressive?
nico zei:heb net men pc scherm bekeken en ik kan die vga kabel aansluiten dus ben blij.
probleempje : dan moet ik de pc loskoppelen. is er geen manier om de 2 aan te sluiten dezelfde tijd?zoals een scartverdeler?
en nog iets : die VGA HD kabel, is dat dezelfde kabel dan diegene waar iedereen over spreekt (om je xbox aan te sluiten opje tft scherm?)
[EZ] zei:'k Snap het eiglijk nie, wa is nu't beste voor nen XBox 360 en films en al, 1280x720 / 1920x1080 / 1366x768 ?
Als'k het goe heb geleze is voor XBox 360 1280x720 het beste omda da de res. is van de X360 !?
Wordt da anders uitgerokke ofwa?
En op die site me da HD artikel (http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=53) staat ewa over interlaced en progressive, bij progressive ziet het beeld er scherper uit omda de even en oneven beeldlijnen apart 'gerefreshed' worde ma da da 2 keer zoveel bandbreedte verbruikt, bedoele ze dan TV-signaal ofzo en merkte da ook me DVD's/ console?
En welk is nu eigelijk hét beste? Interlaced of progressive?