Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_STB_ zei:reedsh & ment hangen jullie hier nog altijd uit?
hihi
groeten!

vn^ment zei:soms
reedsh daar en tegen: 840 posts, ik ... 8 posts !
zit ge nog op irc ?![]()
ource dan te kunnen spelen (als je cs:cz ebt gedownload kan je al beta van cs source spelen btw)tis wel zooo erg ni ma mijn pc is wel shit dus ik moet ver bij cs blijvenDaimao zei:lolz,natuurlijk gata cs vervangen
Alleen de p2 500mhz gasten gaan nog cs 1.6 spelen![]()
ad:ge zou natuurlijk de search knop kunne gebruike_STB_ zei:@ sin: ik weet niet waar dat staat
ik voel me prolly nog meer noob als u
zweebee zei:peenhut peenhut
peenhut ? :doh: