Archief - Het SWTOR algemene vragen topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

marcel

Legacy Member
Sorasan zei:
ik denk dat het niet de bedoeling is om puur light/dark side te gaan. Ik probeer zo vaak mogelijk light side te kiezen maar dat zou tegen mijn persoonlijke waarden/normen gaan omdat het gewoon soms te "blind" is. Net zoals altijd voor de dark side te kiezen. Doe je dat, dan speel je voor uw tier lvl niet uit persoonlijke interesse.

meh, ik RP mijn imp agent puur dark side, onder het motto "I didn't join the Sith Empire to care". ik denk dat de enige light side optie die ik genomen heb (50 vreselijke punten) was ivm Kaliyo.

GeTa

Legacy Member
Gistere 50 gedinged en het is een beetje onduidelijk, kan iemand hier eens alle flashpoints opschrijven die er zijn op lvl 50? Ook welke hardmodes het makkelijkst zijn, heb gehoord dat taral V hardmode het makkelijkst is?

Sorasan

Legacy Member
marcel zei:
meh, ik RP mijn imp agent puur dark side, onder het motto "I didn't join the Sith Empire to care". ik denk dat de enige light side optie die ik genomen heb (50 vreselijke punten) was ivm Kaliyo.

welja dus toch een duidelijk bewijs dat zelfs voor iemand die als de i don't care type speelt dat er toch ergens keuzes zijn die je light side bepaald.

?therapy?

Legacy Member
Same here, ik ga light side, maar ik kon dan een wijf playen :cool: en dan heb ik dat gekozen maar dat waren dark side punten ^^

joriske18

Legacy Member
Hoe zit het tegenwoordig met queues op de 'very heavy' servers.
Ik was aan het denken om een republic alt te rollen op red eclips aangezien daar wel veel belgen zitten dacht ik.

Momenteel zit ik op Dxun Battle Circle wat volgens mij een zeer licht bevolkte server is.

dadash

Legacy Member
Niks van queues gehad op Red Eclipse de laatste dikke week of zo. Zelfs dit weekend niet. Zaterdag bv ben ik nog om 19u30 ingelogd en meteen binnen geen queue of iets.

Als je nog een guild zoekt voor de op de Red Eclipse altijd welkom bij ons :).

joriske18

Legacy Member
Ja, als ik er een begin is dat het plan :p
Merken jullie een 'tekort' aan bepaalde rollen? Ben nog volop aan het twijfelen welke class ik zou kiezen.

?therapy?

Legacy Member
Wat zoeken ze eigenlijk het meeste als healing class? Sith sorc hoop ik? :p Of zit er eigenlijk weinig verschil tussen de verschillende healing classes?

Thysios

Legacy Member
Ben van plan als eerste character een Jedi consular sage seer te maken. Is dit een verstandige keuze, of zijn healers niets waard in dit spel? ben van plan met 2 vrienden te levelen (jedi knight dps en consular assassin dps). en hoe zit dit dan met solo leveling?

dr.lee

Legacy Member
Thysios zei:
Ben van plan als eerste character een Jedi consular sage seer te maken. Is dit een verstandige keuze, of zijn healers niets waard in dit spel? ben van plan met 2 vrienden te levelen (jedi knight dps en consular assassin dps). en hoe zit dit dan met solo leveling?

Healers zijn zoals in andere mmo's heel belangrijk. Low lvl flashpoints kan je nog zonder doen of met een healing companion, maar mid-high lvl gaat niet zonder healer.

FlatRussian

Legacy Member
Ja lol, als je nooit wilt wachten om aan een FP te beginnen ga je healer (of tank I guess)

Eld0

Legacy Member
ik ben healer spect op 25 maar heb wel altijd moeite een groep te vinden. Een tank vind je moeilijk

Kowlier

Legacy Member
groups zijn wel heel moeilijk te vinden. de flashpoints van lvl 42 - 50 heb ik allemaal niet gedaan omdat er geen groep voor te vinden was. nu is het zelfs al zo erg dat er geen groepen meer zijn voor de fp's van lvl 30 - 42... ik heb die als enige in de guild gedaan...

?therapy?

Legacy Member
Hmm? Ik ondervind toch geen problemen bij het vinden van groepen. :)
Ik zoek wel niet vaak een groep, maar als ik er zoek was dat nooit een probleem.

joriske18

Legacy Member
Voorlopig ook niet echt een probleem. Dxun battle circle is een licht bevolkte server, maar ik zit in één van de grootse guilds dus dat helpt ook wel.

syndrom

Legacy Member
Kowlier zei:
groups zijn wel heel moeilijk te vinden. de flashpoints van lvl 42 - 50 heb ik allemaal niet gedaan omdat er geen groep voor te vinden was. nu is het zelfs al zo erg dat er geen groepen meer zijn voor de fp's van lvl 30 - 42... ik heb die als enige in de guild gedaan...

idd, ik ben healer en zelfs dan is het al moeilijk. heck tis al moeilijk om groups te vinden voor de gewone hc quests. En dat op een volle server

Citje

Legacy Member
bizar, op onze server totaal geen last van. Gisteren log ik in en 2 minuten erna stond ik in een FP met een volledige groep.

Kowlier

Legacy Member
ik zit ook op een volle server, daar niet van. het probleem is dat je al op de republic fleet moet zitten om fp's te doen. ik persoonlijk vind het travel systeem ongelooflijk kut, en als ik 5+ minuten gewoon onderweg ben van mijn quest area naar de republic fleet zeg ik toch al je m'en fou.

dadash

Legacy Member
joriske18 zei:
Ja, als ik er een begin is dat het plan :p
Merken jullie een 'tekort' aan bepaalde rollen? Ben nog volop aan het twijfelen welke class ik zou kiezen.


In onze guild valt alles goed mee. Hebben een paar commandos lopen met healerspec en wat jedi guardians om te tanken. We zitten met een mooi uitgebalanceerde guild momenteel :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan