marcel
Legacy Member
Sorasan zei:ik denk dat het niet de bedoeling is om puur light/dark side te gaan. Ik probeer zo vaak mogelijk light side te kiezen maar dat zou tegen mijn persoonlijke waarden/normen gaan omdat het gewoon soms te "blind" is. Net zoals altijd voor de dark side te kiezen. Doe je dat, dan speel je voor uw tier lvl niet uit persoonlijke interesse.
meh, ik RP mijn imp agent puur dark side, onder het motto "I didn't join the Sith Empire to care". ik denk dat de enige light side optie die ik genomen heb (50 vreselijke punten) was ivm Kaliyo.
en dan heb ik dat gekozen maar dat waren dark side punten ^^
.