Archief - Het SWTOR algemene vragen topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darkend

Legacy Member
We'll be extending the #SWTOR maintenance, no current ETA. We will let you know when the servers are live. Thank you for your patience.

Twitter

byter

Legacy Member
Daarom dat die uren ook sucken. Extented maintenance en nu zit je al richting prime time.

Skipze

Legacy Member
Zoals reeds gezegd inderdaad erg. Nu gaat het zelfs tijdens prime time maintenance zijn, wat to go Bioware! Achja tog voetbal zien straks.

BramDC

Legacy Member
Vind het ook wel jammer dat ik niks ga kunnen spelen vandaag
Enige dag voor nieuwjaar dat ik nog wat tijd had
m'n apartement is tenminste proper :D

misterhahn1

Legacy Member
FB SWTOR

Star Wars: The Old Republic
SWTOR servers are still in maintenance with no ETA. We will give you another update by 12pm CST. Thank you for your patience.

Batiatus

Legacy Member
misterhahn1 zei:
FB SWTOR

Star Wars: The Old Republic
SWTOR servers are still in maintenance with no ETA. We will give you another update by 12pm CST. Thank you for your patience.

Dus tegen 19u ongeveer?

Glaeden

Legacy Member
het is idd slecht getimed maar ik heb al andere launches gekend waarbij het spel meer plat lag dan het online was. Tijd om wat bij te slapen ;)

dr.lee

Legacy Member
/rage mode on
'Thank you for your patience'? Zelf ingenomen blaaskaken, ik heb helemaal geen geduld! Wie denken ze wel dat ze zijn? Ik moet hun bedankingen niet hebben! Verontschuldigingen en een week extra playtime!
/rage off

Nuja, zo erg is het niet hoor, wel erg jammer dat dit op een verlof dag moet (voor mij althans een verlof dag).

Acidbaron

Legacy Member
nog een uur erbij nog geen eta

UPDATE 12:00PM CST: Thank you for your continued patience. We do not have an estimate as to when the maintenance period will end at this time. We will continue to provide updates as they become available, and will update again no later than 1:00PM CST. We apologize for any inconvenience.

cocabonca

Legacy Member
SWTOR servers are still in maintenance with no ETA. We will give you another update by 1pm CST. Thank you for your patience.

edite : tzal nie meer voor vandaag zijn denk ik ...:sad:

Misterblort

Legacy Member
Subscription gecancelled met als reden daze de weekly maintenance int midde van de fucking dag zetten.. Das gewoon geretardeerd en kheb da ook als reden opgegeven aan hun.. Hopelijk doen ze er iets aan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan