Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


PinkyNTheBrain zei:Ahamja ik denk dat, als ik ooit aan den eerste geraak, ik al genoeg frustratie zal doorstaan hebben om niet aan den 2e te beginnen
![]()
de kak is gehebt oneindig veel continues, ma tis zo beu dat je er gwn mee stopt, alé ik toch
Want ik weet als ik niet stop nu dan smijt ik dat doort raam haha (zeker in de alles wordt donker stage in NG 2)
) of les stroumphs <-of hoe dat ge dat schrijft 
Den_Hidde zei:Nee nee, no way dat die in het frans is, Frankrijk, Belgie en Nederland kregen dezelfde games, handeleiding frans en nederlands (soms engels) en het spel altijd in het engels.
Tenzij het een europe only game is like chevaliers de zodiaq (wil ik nog steeds) of les stroumphs <-of hoe dat ge dat schrijft
![]()
)