Archief - Het grote 'ik zoek de naam van een game' topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Yuu


Omdat er recentelijk nogal veel topics opduiken met mensen die opzoek zijn naar de naam van een game lijkt het me beter om een algemeen topic te hebben. Kwestie dat de echt belangrijke topics (:unsure) niet te fel naar onder zakken!

Goed idee of niet?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Awel kga er meteen gebruik van maken :p

Ninja Gaiden voor de NES in Europa heet "Shadow Warriors" ben ik vandaag achter gekomen. En der zijn er zo 3, dat wist ik al. Maar ik heb ook gelezen dat alleen 1 & 2 in Europe zijn verschenen.
1 vind ik op ebay onder shadow warriors dus, maar 2 niet.

Komt dat omdat die een andere naam heeft? Of is die gewoon über zeldzaam? Of ben ik scheel en is die helemaal niet in Europa uitgekomen? :unsure:

Den_Hidde

Legacy Member
The Amerikaanse versie heet Ninja Gaiden 2 the dark sword of chaos (das die dat ik heb)
Wij hebben hier Shadow warriors 2 gekregen al heb ik die nog maar zelden tegen gekomen, maar hij bestaat wel !
GomQI.jpg

Kan wel zijn dat het een Pal A is dat weet ik niet zeker

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Aha :) mja ik denk dat, als ik ooit aan den eerste geraak, ik al genoeg frustratie zal doorstaan hebben om niet aan den 2e te beginnen :unsure:

Den_Hidde

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Aha :) mja ik denk dat, als ik ooit aan den eerste geraak, ik al genoeg frustratie zal doorstaan hebben om niet aan den 2e te beginnen :unsure:

Feit !! :D de kak is gehebt oneindig veel continues, ma tis zo beu dat je er gwn mee stopt, alé ik toch :) Want ik weet als ik niet stop nu dan smijt ik dat doort raam haha (zeker in de alles wordt donker stage in NG 2)

-> gevindt de eerste wel op ebay voor zo'n 8 a 10€ (cart only)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Is er een kans dat die game int frans is dan? Of was da vroeger nog nie dat ze zoveel vertaalde? :p

Den_Hidde

Legacy Member
Nee nee, no way dat die in het frans is, Frankrijk, Belgie en Nederland kregen dezelfde games, handeleiding frans en nederlands (soms engels) en het spel altijd in het engels.
Tenzij het een europe only game is like chevaliers de zodiaq (wil ik nog steeds :( ) of les stroumphs <-of hoe dat ge dat schrijft :)

URL

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Nee nee, no way dat die in het frans is, Frankrijk, Belgie en Nederland kregen dezelfde games, handeleiding frans en nederlands (soms engels) en het spel altijd in het engels.
Tenzij het een europe only game is like chevaliers de zodiaq (wil ik nog steeds :( ) of les stroumphs <-of hoe dat ge dat schrijft :)

Dit klopt niet altijd:
Er zijn wel degelijk PAL B NES-games die volledig in het frans zijn zoals bvb "Ducktales 2"...
Je moet altijd opletten hiervoor en kijken naar de "codes" op de cartridge.
(bvb FRA/FRA = franstalig, dan zoek je best achter de HOL - versie).

Helaas zijn die codes niet altijd even zichtbaar op de foto's op bvb Ebay...

Grtz

kevindb

Legacy Member
Ben op zoek achter de naam van een voetbalspel van vroeger op de snes...
Speciale aan deze game toen was dat je ook indoor kon spelen. Naar mijn weten toen vrij uniek.
Vond dat ferm plezant omdat de bal dan terugkaatste van de muren :)

kevindb

Legacy Member
Nee het is soccerr shootout, ik herkende het meteen toen ik het filmpje zag. Zalig zeg...
Heb dit vroeger ziek gespeeld met m'n pa! Deze ga ik eens naar op zoek.

count3rkill3r

Legacy Member
ben op zoek naar de naam van een spel , een soort adventure game van op de arcade

is met een soort oermanneke da boomerangs kan schieten ,met dino's enz( geen cadilacs & dinosaurs :-))

is een wonderboy look a like zowa

ben er al ff naar opzoek maar kan niet op de naam komen

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan