[NS]nightwind
Legacy Member
greetings kee een klein probleemke om ip de servers van telenet te raken dus ik vind ze maar ak het spel wil ipstarten begint ie te zegge: you can not connect to a server which is operating under a different protocol version,
eet der nog iemand dit probleem gehad en kan der mij iemand elpen
eet der nog iemand dit probleem gehad en kan der mij iemand elpen
