Blue-Bora
Legacy Member
Ok ff uitleggen :
Als ik CS aant spelen ben, dan krijg ik na een 20-tal minuutjes de melding van ---> Bad connection.Ik dacht dus eerst da de server gecrashed was en heb gewoon retry in console gedaan.Da retry(3) had hij terug verbinding en kon ik terug spelen.Alweer derna na een 20-tal min. hetzelfde probleem.Toen heb ik het op de server gevraagd of nog iemand da had en ik had het alleen.
Nu wou ik derjuist CS gaan spelen,maar ik had gewoon het spel opgestart en da scherm van servers,friends,enz.... opgezet en heb toen nog ff TV gekeken.Na een tijdje krijg ik de meldng van windows met zo'n schermpke --> Offline werken - Opnieuw. En da krijg ik dus enkel als CS openstaat.
Volgens mij is da het probleem da mijn verbinding altijd wegvalt in CS.
Maar dit probleem heb ik nooit als ik gewoon op de pc bezig ben.
Heeft er iemand een verklaring hiervoor?
Alvast Bedankt !
Als ik CS aant spelen ben, dan krijg ik na een 20-tal minuutjes de melding van ---> Bad connection.Ik dacht dus eerst da de server gecrashed was en heb gewoon retry in console gedaan.Da retry(3) had hij terug verbinding en kon ik terug spelen.Alweer derna na een 20-tal min. hetzelfde probleem.Toen heb ik het op de server gevraagd of nog iemand da had en ik had het alleen.
Nu wou ik derjuist CS gaan spelen,maar ik had gewoon het spel opgestart en da scherm van servers,friends,enz.... opgezet en heb toen nog ff TV gekeken.Na een tijdje krijg ik de meldng van windows met zo'n schermpke --> Offline werken - Opnieuw. En da krijg ik dus enkel als CS openstaat.
Volgens mij is da het probleem da mijn verbinding altijd wegvalt in CS.
Maar dit probleem heb ik nooit als ik gewoon op de pc bezig ben.
Heeft er iemand een verklaring hiervoor?
Alvast Bedankt !
En kheb al 6 jaar internet 