Yokardus
Legacy Member
Heeeeeeeeeeeelp
Ik heb UO geiinstallerd maar steeds als ik aan het spelen ben slaat mijn toetsenbord van qwerty naar azerty zonder dat ik iets doe (denk ik toch). Dit is echt irritant ik moet constant men controls veranderen en kan veel moeilijker typen enzo.
Iemand goede raad???
PS: Heb het nooit gehad met de gewone CoD
Bedankt al
Ik heb UO geiinstallerd maar steeds als ik aan het spelen ben slaat mijn toetsenbord van qwerty naar azerty zonder dat ik iets doe (denk ik toch). Dit is echt irritant ik moet constant men controls veranderen en kan veel moeilijker typen enzo.
Iemand goede raad???
PS: Heb het nooit gehad met de gewone CoD
Bedankt al

