Curly
Legacy Member
Bon, de laatste weken/maanden was da om ze zoveel tijd neki 'this server is busy' of wa da spel ook zegt.
Mor de afgelopen week em ik et constant.
Is da nu een subtiele manier om te zeggen da men spam ni gewenst is of is da forum echt wel crap.
Ik vote voor het vorige forum !!!!!
Aan wa ligt da exact en is daar nix aan te doen?
u're telenet for crying out loud, fix it
Mor de afgelopen week em ik et constant.

Is da nu een subtiele manier om te zeggen da men spam ni gewenst is of is da forum echt wel crap.
Ik vote voor het vorige forum !!!!!
Aan wa ligt da exact en is daar nix aan te doen?
u're telenet for crying out loud, fix it


ad: 