packardbell
Legacy Member
Hallo Allemaal 
Ik heb dus sinds gisteren BFV :applause:, maar ben eigenlijk een beetje aan het "sukkellen"
. Met de Jets kan al zeer goed overweg
MAAAAR met de helikopters heb ik wat probs
ad:. Ik stap dus in een helikopter zet men throttle volledig open --> Helikopter stijgt op :applause:,
maar hoe ga ik nu eigenlijk fatsoenlijk vooruit :doh:, bij mij crasht hij altijd :doh:, draaien enzo lukt me wel
BTW ik heb een Logitech Extreme 3D Pro Joystick als iemand dezelfde heeft als mij, of iets gelijkaardigs wil je dan is zo vriendelijk zijn om me te zeggen wat jij voor "rudder left" , "rudder right" , "roll left" , "roll right" hebt ingesteld... .
Nog een laatste vraagje... is het normaal bij een Jet wanneer je de throttle toe draait en dan weer open dat de motor traag terug in gang schiet?
ALVAST BEDANKT JULLIE AANDACHT 

Ik heb dus sinds gisteren BFV :applause:, maar ben eigenlijk een beetje aan het "sukkellen"
. Met de Jets kan al zeer goed overweg
ad:. Ik stap dus in een helikopter zet men throttle volledig open --> Helikopter stijgt op :applause:,maar hoe ga ik nu eigenlijk fatsoenlijk vooruit :doh:, bij mij crasht hij altijd :doh:, draaien enzo lukt me wel
BTW ik heb een Logitech Extreme 3D Pro Joystick als iemand dezelfde heeft als mij, of iets gelijkaardigs wil je dan is zo vriendelijk zijn om me te zeggen wat jij voor "rudder left" , "rudder right" , "roll left" , "roll right" hebt ingesteld... .
Nog een laatste vraagje... is het normaal bij een Jet wanneer je de throttle toe draait en dan weer open dat de motor traag terug in gang schiet?
