Archief - Heb jij Inferno al uitgespeeld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb jij Inferno al uitgespeeld?


  • Totaal aantal stemmers
    109
  • Opiniepeiling gesloten.

Shotterke

Legacy Member
Ik zit nog in Act I. Na bijna 400 rares te looten en geen enkele upgrade te krijgen heb ik dan maar besloten om te wachten tot de patch.

Ondertussen maar begonnen met een hardcore character te levelen.

StickyPummel

Legacy Member
Act 3, onderweg naar Ghom. Monk, buffed: 17k dps, 26k hp, 11k armor, 795allres, 11% block, 45% dodge, loh 620.

At the moment maak ik geen kans. Block moet omhoog en mn allres mag nog met 100 omhoog heb ik de indruk. Voor de rest kan mijn 1hander nog beter waardoor mn dps toch aan de 20k moet raken, en loh 1k. Voorbije dagen wel niet gespeeld door examens, dus morgen eens bekijken hoe het gaat als 1.0.3. er zal zijn.

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Neen,

Azmodan eergisteren gemold, maar Act 4 gaat nog niet lukken vrees ik :p

Kennethdw

Legacy Member
-=]*Triple-X*[=-;16429938 zei:
Neen,

Azmodan eergisteren gemold, maar Act 4 gaat nog niet lukken vrees ik :p


Verschil tussen act 3 en act 4 is niet groot hoor, probeer het gwn es:)

tristt

Legacy Member
net magda dood hier. Magda zelf was niks, maar tot aan magda komen was toch al een grote uitdaging :p

Speedyke

Legacy Member
StickyPummel zei:
Act 3, onderweg naar Ghom. Monk, buffed: 17k dps, 26k hp, 11k armor, 795allres, 11% block, 45% dodge, loh 620.

At the moment maak ik geen kans. Block moet omhoog en mn allres mag nog met 100 omhoog heb ik de indruk. Voor de rest kan mijn 1hander nog beter waardoor mn dps toch aan de 20k moet raken, en loh 1k. Voorbije dagen wel niet gespeeld door examens, dus morgen eens bekijken hoe het gaat als 1.0.3. er zal zijn.

Bwa, ik kan siegebreaker farm runs doen zonder al te veel problemen met 550 phys res en de rest 400-450. Kan zelfs soul rippers vrij makkelijk killen. Kzou proberen om toch meer hp te krijgen, 26hp is vrij weinig tenzij je 2.5 attacks/s & veel loh hebt.

Pacemaker

Legacy Member
Ik zit in Act1 Inferno met mijn wizard. Ik heb nog maar een 15k dps en weinig resists. Dus ik voorzie nog wel een aantal weken farmen in Act 1. Heb wel eens Act 2 geprobeerd, maar dat was een vrij frustrerende ervaring ;)

Moet er wel bij vermelden dat ik geen super gamer ben met lightning reflexen, dus ik heb wat meer overschot nodig qua gear !

Btw, Whimsyshire op inferno staat gelijk met Act3 had ik ergens gelezen... klopt dit? Want anders zou ik mss wel eens mijn staff naar inferno upgraden.

BeeLz

Legacy Member
Yeps, maar diablo is zeker niet het moeilijkste gedeelte van het spel. Maar tegenwoordig zijn er toch amper nog packs die ik moet skippen. Op sommige packs sterf ik nog wel een paar x maar kan zowat elke combo killen. Tenzij het een retarded combo is met soul lashers ofzo.

Diablo zelf is op zich echt niet gearbased voor kite classes. Op zich moet je geen enkele hit kunnen nemen want alle damage kan je vermijden, maar denk niet dat dit echt aangeraden is.

Axdratic

Legacy Member
Ik zit in Hell Act III, zit een beetje vast op Siegebreaker Assault Beast, kwestie van nog wat te levelen (ben lv 59 en rond 40%) dus met wat quests te herspelen zou ik snel 60 moeten zijn, en dan kan ik gold beginnen te spenderen aan wat verbeteringen (ik vind het belachelijk om 58/59 items te moeten kopen omdat ik nog niet 60 ben). Doel is in ieder geval dit weekend Inferno te halen.

DesorteD

Legacy Member
Pacemaker zei:
Ik zit in Act1 Inferno met mijn wizard. Ik heb nog maar een 15k dps en weinig resists. Dus ik voorzie nog wel een aantal weken farmen in Act 1. Heb wel eens Act 2 geprobeerd, maar dat was een vrij frustrerende ervaring ;)

Moet er wel bij vermelden dat ik geen super gamer ben met lightning reflexen, dus ik heb wat meer overschot nodig qua gear !

Btw, Whimsyshire op inferno staat gelijk met Act3 had ik ergens gelezen... klopt dit? Want anders zou ik mss wel eens mijn staff naar inferno upgraden.

Als wizard heb je niet veel res nodig. Zorg dat je HP rond de 30K zit. Met 20K DPS ben ik tot bij Belial geraakt, maar minstens 30K is aan te raden ..

LoStIt

Legacy Member
Zit op Act 2 Inferno met Wizard, heb gevonden dat het leuker en makkelijker is in groep :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan