Archief - Heb je je doel bereikt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmie

Legacy Member
Om eens te vergelijken met wat je in het begin van het seizoen verwachtte!

Dit was de thread.

SIO

Legacy Member
kampioen => jup
4e ronde beker => jup 5e zelfs
ether afmaken in jimbercup => niet tegengekomen :p
toekomstige trainer nog expierencelevelke laten stijgen => nop..
__________________

en voor volgend seizoen hebbek nog minder verwachtingen, tis een overgansseizoenenken..

Timmie

Legacy Member
Toen niks gepost. Maar heb het onverhoopt goed gedaan dit seizoen.
Had gehoopt op 5e plaats. Tis 2e plaats geworden.

Ether

Legacy Member
Lol, ik hem die thread gestart ofzo? Cool :p

Achter de quali's keer e nieuwen maken e :)




Wederom in de top 6 eindigen
Is op de laatste speeldag gelukt :p Heb wel vrij veel pech gehad dit seizoen vind ik...

3de ronde beker
14-07-2004 De ploeg verloor in de 4e ronde van de beker in het 10e seizoen.
Gelukt dus, wel slechts 1 keer gepicced :/ Wel 3 van de 4 ronden in een 5-3-2 dus ja, bekercampagne was goed voor mij, heb geen training verdaan, en in een 5-3-2 kan je geen lange bekercampagne verwachten...

Middenveld naar uitstekend brengen op normal
Zondag uitmuntend gehaald dus ook gelukt
Maar da middenveld varieert zo sterk bij mij, ene week uitmuntend, andere week met moeite goed :/

Op het einde van het seizoen paar briljante verdedigers
1 briljante verdediger, 2 uitmuntende.. kan nie klagen over training, behalve dak nog steeds geen deftige verdediger heb gepulled :sad:

Paar deftige jeugdpulls
29-06-2004 Verkocht Sjamme Gerrits naar FC Parma 9 000 € 580
17-07-2004 Verkocht Sander Lievens naar Augustinermönch 354 000 € 1 500
28-07-2004 Verkocht Gàbor Delfosse naar CF Volcan 3 000 € 300
04-08-2004 Verkocht Kars Halpern naar Martyman666 34 000 € 690
25-08-2004 Verkocht Malcolm Noel naar HFK Devils 9 000 € 790
15-09-2004 Verkocht Dorus van Wandelen naar fcb82 3 000 € 360
22-09-2004 Verkocht Garmt Verhulst naar Kramerica 121 000 € 1 460

2 deftige pulls gedaan dus, de rest waren dachtek allemaal redelijke vleugelspelers...
Kan nie klagen over men jeugd, ook nie echt gelukkig zijn, der zit daar slechts 1 solid bij (sander lievens, op vleugelspel tan nog), hopelijk volgend seizoen nen defender dak kan trainen :)



-> Seizoen geslaagd dus, al had ik het gevoel dat er nog iets meer in zat :)

RatZ!

Legacy Member
ik zie niet ook direct een post van mij, maar ik weet nog wat mijn doel was.

Ik wou meestrijden voor de titel. Ik wist dat ik er een grote kans op maakte, maar vond toch dat er 1 - 2 andere goeie teams waren die me wel is kostbare punten zouden kosten. Met in het midden van het seizoen 0 - 0 gelijk te spelen tegen een ploeg, bleef ik tot de voorlaatste speeldag op de eerste plaats. Daarna ben ik geklopt door de 2e (ook omdat ik vergat te motsen :cry:). Maar hij heeft de laatste dag verloren, tegen dezelfde ploeg waar ik 0-0 tegen speelde, en waarbij ik te titel grijp.

Resultaat: 4e volledige seizoen begint. Waarbij ik 2 keer kampioen ben in 6e klasse, en nu voor de 2e maal naar klasse 5 kan gaan. Waar ik dan ook als hoofdprioriteit stel om er eens te kunnen blijven. :)

-mkz.lama-

Legacy Member
seizoen zeker en vast geslaag

* kampioen
* topscorer
* trainees schieten redelijk op

nu hopen in VIIde op deftig seizoen en 2 formidabele middenvelders

Woops

Legacy Member
awel ik stond niet in die threath omdat ik toen nog niet op dit forum kwam piepen.
maar mijn doelstelling om kampioen te spelen is wel gelukt.
voor de beker wou ik gewoon in de 2de ronde geraken, wat ook geen probleem is geworden.
ik heb geen enkele wedstrijd verloren (1x gelijk gespeeld) en ga zo rechtstreeks naar V.

ook de scoorderstraining is goed verlopen met nu 2 formidabele scoorders en 2 uitstekende (de rest is verkocht).

maw. mijn seizoen is geslaagd

sleejer

Legacy Member
ik heb daar ook ni gepost , maar ik vind da myn seizoen goed geslaagd is..
3e geindigt, 4e of 5e ronde beker, en goe wa geld verdient :)

In_The_End

Legacy Member
-Top 6 eindigen
=> 6e geëindigd en blijf wss wel in V
-3e ronde beker
=> maar tot tweede ronde geraakt:(
-nieuwe trainer
=> solid coach
-verdedigers verder trainen naar uitstekend verdedigen(nog een paar weken)
=> kheb 3 excellent verdedigers
-middenvelders traine naar formidabel
=> momenteel al 2 formi,hadden er drie kunnen zijn ma die derde is 2x 2 weken geblesseerd geweest

El-Bandido

Legacy Member
- 2e ronde beker halen
- Rechtstreekse degradatie uit V.207 vermijden
- Al mn verdedigers naar minstens uitstekend trainen, de oudste formidabele verkopen.
- 1 nieuwe spits
- Nog 1 à 2 uitstekende middenvelders kopen
- Een of 2 nieuwe vleugelspelers

-3e ronde beker gehaald.
-Ik ben 5es geëindigd, en zodus verzekerd van een barragematch.
-Ik heb atm 5 uitstekende verdedigers lopen, 3 goede, en 1 redelijke, en alles lager dan uitstekend popt tussen dit en 2-3 weken. Ik heb 2 formidabele en nog es 1 of 2 uitstekende verdedigers verkocht en nieuwe trainiees aangekocht.
-nieuwe uitstekende spits met koppen, niet echt een superspeler, maar toch veel beter dan zn voorganger.
-2 uitstekende middenvelders, beiden uitstekend conditie, een met leuke bijstats, de ander helemaal zonder.
-2 nieuwe uitstekende vleugelspelers, 1 met bijstats, de ander met iets minder bijstats


conclusie:
I rock ;) en stel geen overdreven seizoensdoelen

stvw

Legacy Member
stvw zei:
-top 3 halen
-beker doek ni mee ... klote VII
-stadion vol krijgen elke thuismatch
-stadion uitbreiden naar minstens 17500
-jeugd naar goed brengen ...
-1 mooie youthpull doen ...
-2 uitstekende pm's trainen

niet veel en normaal toch haalbaar :)

Top -3 is zeker gelukt ... had eerst kunnen zijn als ik wilde ... nu 2des.

Stadion naar 21k en 2x volgelopen dus cava ...

Jeugd staat nu toch al verscheidene weken op redelijk dus goed is dichtbij

Geen enkele goede youthpull :'(

wel 3 uitstekende pm's reeds en nog 2 goede die rijp zijn :)

al bij al geslaagd

warre

Legacy Member
had daar niet gereplayd maar ik ben kampioen gespeeld en ben nu met al die bonussen uit de schulden geraakt. => goed seizoen, en bijna een nieuw begin met een goede ploeg.

GreywolF

Legacy Member
ik dacht al na mijn eerste match dat ik de slechtste van mijn poule ging zijn (0-7 verloren), maar die bleek gewoon heel goed te zijn en ben dus tweede geworden

ik wou zeker promoveren en dat is dus gelukt :)

VDCNathan

Legacy Member
Toen niks gepost,

m'n doelen waren:
Trug naar VIe, eventueel seizoen daarvoor wachten,

net niet naar VIe trug gekunt :sad:

PinO

Legacy Member
ik speel nog maar 6 weken

mijn ploeg stond laatste met 0 punten toen ik begon

mijn enige doel was niet te zakken
en dat is gelukt

FeNiX4LiFe

Legacy Member
kampioen spelen / eventueel promoveren
4 a 5 de ronde beker
goeie pulls
geen blessures voor mn trainees

kampioen spelen mislukt. gestrand op een ontgoochelende 3de plek wegens onvoorziene omstandigheden ( aka grote vormdrop in eerste helft van seizoen )

beker was ook een mislukking. haalde maar ronde 2 of 3 van de beker.

goeie pulls. aan 1 of 2 pulls heb ik redelijk goed verdient

blessures. enkele kleine blessures gehad.

seizoen was dus eigenlijk een mislukking

Archeoloogke

Legacy Member
Had ook niets gepost....raar :unsure:

Doelstellingen waren: (stond wel op mn website ;))
- Liefst 4de worden in V.23. ==> NIET GESLAAGD

- Verder uitbouwen en onze spelers verbeteren en trainen op verdedigen. ==> GESLAAGD zeker :unsure:

- Nu hopelijk wel de 3de ronde van de beker halen. ==> GESLAAGD

- Jeugd verder trainen tot uitstekend en goede jeugdspelers uit de jeugd halen. ==> HALF GESLAAGD (wel uitstekend maar geen goede vind ik :()

- We zullen natuurlijk weer de supporters verwennen door verrassende resultaten te halen. ==> GESLAAGD (we halen finale JimBercup)

Nookiedog

Legacy Member
*Kampioen in VI en ASAP trug na 5e (moet lukken, 2 miljoen aan men middveld uitgegeven in tussenseizoen, daar waar ik problemen had)
*verdedigers naar form allemaal hopelijk een of 2 die outstanding haalt.
*beker: dit seizoen nie zoveel interesse, zal van int begin me thet b team worden. hopelijk toch een 2e/3e ronde (vorig seizoen 4e)
*nog nen excellent scoren en nen form int midde dakomt erbij, ofwel nen form keeper, te zien oeda de market evolueert.

1e. kampioen met 14 wins ^^
2e. 4 outstandings :p
3e. 2e ronde
4e. nen form mid en form keeper erbij, nu aant zoeke fo form/brilliante aavaller.

Wizzard

Legacy Member
*Kampioen spelen
=>Geslaagd, op de laatste speeldag dan nog.
*Drie verdedigers naar formidabel krijgen
=>Half geslaagd, het zijn er nog maar twee, maar normaal gezien moeten er nog twee bijkomen de volgende weken :)
*Derde ronde beker
=>Niet geslaagd, ik lag er uit in de eerste ronde
*Uitstekende middenvelder en uitstekende spits kopen
=> middenvelder is er al, de spits komt er aan :)

perre

Legacy Member
In de competitie gaak dees seizoen niet meer kunnen overdoen, dus reken ik terug op een plaats bij de eerste 6
wrong, ik heb het wel kunnen overdoen, en ben weer derde geworden :cool:
geslaagd

Maar in den beker valt er wel wa te verbetere: ik wil zeker thuisspelen dit keer, ik ga piccen zo lang ik kan, maar als het moet wil ik dus ook wel ne normal uit de kast halen. Men bekerrecord verbeteren zou zeer fijn zijn, ronde 7 dus
Een gewaagde doelstelling, maar ik heb er een prachtige bekercampagne opzitten, waarin ik inderdaad er pas in de 7de ronde uit ben gevlogen :niceone: En als ik het mij goed herinner heb ik 5 van de 7 matchen gepicced, dus das ook wel in orde :).
geslaagd

goeie youthpull
ik kan er niks aan doen, maar het was weer absoluut niks dit seizoen :(. volgend seizoen mag ik wel eens wat meer chance hebben alsjet mij vraagt :).
ni geslaagd

Mits goeie beker campagne en goeie youthpull zal ik wel veel geld hebbe . Daarmee probably keepertje kopen.
het is een middenvelder geworden :)
mja, min of meer geslaagd zeker? :p

Begin vant seizoen drect 17 jarig spitske vinden
geslaagd

en jawel: een goe jimber cupke organisere
veel te veel forfaits dit jaar vond ik, hopelijk is dat volgend seizoen beter gezien het dan toch de 5de editie is en die wil wel een beetje speciaal maken :)
min of meer geslaagd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan