Archief - HC: Class/Build

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PH3NOmenon

Legacy Member
Sinds kort zijn 2 maten en ikzelf op HC begonnen.

Kleine schets:
FireSorc IceSorc LightSorc
--IceSorc Sterft in Tristram
++Nieuwe IceSorc
--FireSorc sterft aan lag en Lightning Enchanted
Nieuwe setting, IceSorc, Bowmazon, Trappasin
--Trappasin in Act1 Catacombs

Groot deel hieraan ligt aan het feit dat we absoluut 0,0 equipment hebben, maar daarvoor post ik niet.

Welke Class en Build van de Class is nu best op PvM HCL?

Interactie tussen de 3 classes is zeker een pluspunt, maar Overlevingsskill komt toch eerst.... Liefst dit alles zonder equip nodig te hebben! de minst equip independant classes dus!

Alvast wreed bedankt voor de info!

Time

Legacy Member
pala + coldsorc + summonnecro

imo :unsure:

skellies van necro zijn mooie tank + might aura van pala + cold effect van sorc

Eden

Legacy Member
Trapsin is imo toch de beste keuze om te beginnen... af en toe een mana pot pakke is al wa ge nodig hebt... en je kan je traps van op afstand plaatsen...

Trapsin met deathsentry max en al zijn synergies... (lightningsentry dus ook)

ge cast enkele lightning sentries en als ge een lijk of 2-3 hebt zet ge der nen death sentry tussen en daar gaat uwe groepke monsterkes :)

SkylarK

Legacy Member
summon necro of sorc

en eigenlijk kunde wel mee elk char beginne, op hc nie doodgaan hangt voornamelijk af van u speelstijl imo

Destr0yer

Legacy Member
Eden zei:
Trapsin is imo toch de beste keuze om te beginnen... af en toe een mana pot pakke is al wa ge nodig hebt... en je kan je traps van op afstand plaatsen...

Trapsin met deathsentry max en al zijn synergies... (lightningsentry dus ook)

ge cast enkele lightning sentries en als ge een lijk of 2-3 hebt zet ge der nen death sentry tussen en daar gaat uwe groepke monsterkes :)

idd, ik ben pas begonnen op hcl, en een assasin was m'n eerste char
deze trapsin leeft nog steeds en is ondertussen lvl77, heeft met crappy equip (enige unique, frostburns & viper(+34 :love: ) )
ma met fade en andere leuke trukjes overleeft deze assa zeer goed
(bijna 3k dmmg/trap , 60 res (all), +1000 life en mana van ong 600)

zie wel da ge ne goeie merc hebt, sinds ge (ik allesinds) enkel light based attacks kunt doen :)

Draego

Legacy Member
PH3NOmenon zei:
Sinds kort zijn 2 maten en ikzelf op HC begonnen.

Kleine schets:
FireSorc IceSorc LightSorc
--IceSorc Sterft in Tristram
++Nieuwe IceSorc
--FireSorc sterft aan lag en Lightning Enchanted
Nieuwe setting, IceSorc, Bowmazon, Trappasin
--Trappasin in Act1 Catacombs

Groot deel hieraan ligt aan het feit dat we absoluut 0,0 equipment hebben, maar daarvoor post ik niet.

Welke Class en Build van de Class is nu best op PvM HCL?

Interactie tussen de 3 classes is zeker een pluspunt, maar Overlevingsskill komt toch eerst.... Liefst dit alles zonder equip nodig te hebben! de minst equip independant classes dus!

Alvast wreed bedankt voor de info!

Ik hoop dat da allemaal niet op normal was want anders n/o deugen uw skills nog nie echt :x
KDenk da goe team zal zijn zoals Warrior al zei:
-Overlord+Pala+Cold Scor
Want Overlord kan tanken, en lower resist doen voor scor, pala kan skellies extra dmg geven door fana, en cold scor doet meer dmg (lower resist) en slowt...

Ma denk da de meeste parties goe zijn als ge een effeciente overlevende tank hebt, en een range en dan nog 1 voor het gehel wa af te ronden
(meestal pala I guess, want da is een teamspeler met al zen auras eh :))

Chickenlal

Legacy Member
don't give up!

sorc is gewoon ff doorbijten op low lvl, maar in baalruns kunde mooi en veilig expen, op veilige afstand blijven en blizzard casten!

dan kan je beginnen met mephi nm met rivier trukkje, tot je daar wa vind en later mss overschakelen naar hell :p

In theorie kan je direct naar hell mephi zonder goeie equip, maar teleport word dan ambetant en als die councils slecht staan kan die hydra wel pijn doen denkek als ge geen equip hebt ..

Ikzelf ging altijd drikt naar hell, maar ik speel al 2-3 jaar hc, dus ken het al een beetje, ma ben altijd geript door lag/error/pk, ma nooit echt bij mephi, dus je ziet maar :)

trapsin is ook goeie starter voor shenk / eldritch runs, gaat goed als ge veilig speelt.

Skelliemancer is ook zeer overlevend omdat u skellies alles tegenhouden van u en hierook door veilig te spelen kunde toch ook hier en daar mf'en ;)

crossfader

Legacy Member
als je geen equip hebt = summon nec/trap assa
als je Wel iets wat deftige equip hebt zou ik gaan voor een sorcje (hier hoef je geen al te deftige equip voor te hebben)
of een hammerdin!(een goeie hammerdin zijn + skills een nood!

greetz

cros


greetz

PH3NOmenon

Legacy Member
Merci voor al de tips!

@Draego mja dat was allemaal op Act1 Normal... Kspeel al wel een tijdje D2, maar kben nooit me een char in NM HC geraakt.
Ik ben nu wel begonnen met veel voorzichtiger te spelen met men nieuwe trapsin, en dat vlotte goed, manapots waren wel aboluut mijn favo drank, maar dat stoorde niet echt.

Kheb zelfs nog iets bijgeleerd! Blijkbaar blijven skills zoals Bone spirit rondvliegen nadat ge naar town gaat en hostiled. Ik was dan ook naar men lijk aant kijken voor ik er erg in had wat er gebeurde... Rip lvl 22 in arcane sanc.

PKs zijn niet lief :sad:

Soit, we geven inderdaad niet op.

Den overlord begint nu een beetje vorm te krijgen, nu zal ik ofwel Cold Sorc gaan (q-ball_NBK, ge zegt blizzard, maar heb veel gehoord dat Orb beter zou zijn... en ge maxxed zoiezo orb en tele zeker?) ofwel Paladin me fanaticism zeker?

Is 2 Overlords en ne pally eigenlijk een optie? Of hebde dan gewoon niet genoeg killing power?

Wet bedoelt ge trouwens met river truukje? Meph azo bij die portal lokken?

Soit, Back into the fray!

crossfader

Legacy Member
als ik trug online kan zal ik wel wat begin stuff geven als je dat wil

greetz

Time

Legacy Member
ze moete op hc es iets aanpasse waardoor ge alleen hostile kunt gaan met iemand als er in de gamename letterlijk "duel" voorkomt

gedaan met pk's

oya

Legacy Member
Time^- zei:
ze moete op hc es iets aanpasse waardoor ge alleen hostile kunt gaan met iemand als er in de gamename letterlijk "duel" voorkomt

gedaan met pk's

of dat beiden hostile moeten gaan :)

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Time^- zei:
ze moete op hc es iets aanpasse waardoor ge alleen hostile kunt gaan met iemand als er in de gamename letterlijk "duel" voorkomt

gedaan met pk's
of da ge eerst moet accepten voor te duellen...
zoals da ge moet accepten voor in party ofzo e :unsure:

Time

Legacy Member
oya zei:
of dat beiden hostile moeten gaan :)

of dat ze hostile gaan vervangen door challengen
vergelijkbaar met party then, "do you accept challenge" :p

edit: lol realwarrior :D

Chickenlal

Legacy Member
als eerste sorc zou ik gen orbsorc maken omda ge daar mephi moeilijk mee kunt doen zonder wa equip.

Blizzard sorc is goed omdat je hiet rivier truukje kan gebruiken

PH3NOmenon

Legacy Member
We zijn nu redelijk goed bezig, ons team bestaat uit:

BO Barb (met dual throw)
Oak Sage Druid (Elemental)
Skeletor Necro

Een vierde speler zou gerecruteerd worden als Sorc of Paladin...

Reden achter die setup: Als we doodgaan me Shout, BO, én Oak Sage, dan waren we zwaar aant knoeien! :D

(als er mensen zijn die HC willen lvlen, kheb men account toegevoegd in het act topicà)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan