Archief - Hattrick: Seizoensdoelen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sub-d!

Legacy Member
klasse VI.310

*bij de top 5 eindigen
zodat ik in de beker kan spelen, maar zelfs 6 plaats zal héél moeilijk worden
en deze redelijk moeilijke klasse

*mid verbeteren
door 3 jonge spelers naar Uitstekend pm te trainen

*Stadion uitbreiden
lijkt ook onwaarschijnlijk omdat er gwn niet genoeg geld voor heb
met 10 505 plaatste vind ik het een kleine stadion voor een 6 klasse

*Paar redelijke spelers pullen
zodat ik wa geld verdien, maar hen trainen zal het niet worde,
omdat ik minstens Redelijke pm en Goede conditie moet hebben

sjoene

Legacy Member
-kampioen in zesde (veruit de sterkste ploeg)
-zeker de eerste ronde van beker overleven
word moeilijk, ploeg geloot evenwaardig aan de mijne, mss dak pic mee men a ploeg ofzo want eerste competitie match tegen ploeg die een week bestaat maar dees valt nog af te wachten.(moest et stom zijn om mee a ploeg te picce, zeg et maar e:p)
-na titel dan ook promoveren :p
-goed middenveld halen tegen eind van seizoen(mag mots zijn, alst maar goe is:p)
-verder pm trainen, talent kope in begin van seizoen of pulle, verder drie spelers doortraine tot formidabel pm en een tot uitstekend.
-geld sparen voor een nieuwe coach, mss een speler coach maken.
-stadion volkrijgen en mss nog eens met 10000 plaatsen uitbreiden.

voila, redelijk veel doelstellingen, ma alsk erin slaag zouk vet content zijn:d

The Black Adder

Legacy Member
* meedoen voor de titel
* 4de ronde beker
* middenveld en aanval verder versterken
* verdedigers blijven trainen, normaal 2 wonderbaarlijke verdedigers op't einde van 't seizoen
* zolang mogelijk meedraaien in de jimbercup

enj0i^

Legacy Member
  • Kzou graag 2 goddelijke spitsen hebben
  • Beker winnen
  • Titanic middenveld halen tegen einde seizoen
  • Een supernatural keeper kopen
  • En een excellent coach (42miljoen) kopen :p



:ironic:

KaZhAn

Legacy Member
mij uit Vde laten wegzakken dees seizoen omdat ik die reeks kotsbeu was :p
dus prioriteit terug stijgen :)

* terug naar V
* mijn laatste excellents de deur uitshotten
* 3 nieuwe trainbare spitsen binnenhalen, heb atm 1.5M in kas en kan mss 1 van men magni (21j), brilliant(20j) of outstanding(19j) spitsen verkopen dervoor.
* beker zo ver mogelijk raken voor de extra centjes :p

Forza

Legacy Member
KaZhAn zei:
mij uit Vde laten wegzakken dees seizoen omdat ik die reeks kotsbeu was :p
dus prioriteit terug stijgen :)

* terug naar V
* mijn laatste excellents de deur uitshotten
* 3 nieuwe trainbare spitsen binnenhalen, heb atm 1.5M in kas en kan mss 1 van men magni (21j), brilliant(20j) of outstanding(19j) spitsen verkopen dervoor.
* beker zo ver mogelijk raken voor de extra centjes :p

Ik ga lachen as gij in dezelfde reeks terechtkomt :D

El-Bandido

Legacy Member
In volgorde van belangrijkheid.. vooral die barragematch zal ik echter in de 2e seizoenshelft moeten afdwingen vrees ik.. heb immers vrij onverwacht mn kwali gewonnen vorige week.

- 2e ronde beker halen
- Rechtstreekse degradatie uit V.207 vermijden
- Al mn verdedigers naar minstens uitstekend trainen, de oudste formidabele verkopen.
- 1 nieuwe spits
- Nog 1 à 2 uitstekende middenvelders kopen
- Een of 2 nieuwe vleugelspelers

In_The_End

Legacy Member
-Top 6 eindigen
-3e ronde beker
-nieuwe trainer
-verdedigers verder trainen naar uitstekend verdedigen(nog een paar weken)
-middenvelders traine naar formidabel

boutros

Legacy Member
Als belangrijkste seizoensdoelen wil ik:
* eerst en vooral eens beter doen dan een vierde plaats in Vde klasse

* mijn verdedigers blijven verder trainen en dus niet allemaal verkopen zodat mijn eerste verdediger met een skill hoger dan formidabel in de maak is ;)

* zo lang mogelijk meegaan in beker en vervolgens in de JimberCup

* een paar lucratieve transfers doen, zodat ik mijn middenveld verder kan versterken en mss zelf mijn aanval...

*schitterende jeugdpulls doen ;)

*........

EryciusPuteanus

Legacy Member
ik ben net gepromoveerd vanuit VII, mijn doelstelling ga ik pas bepalen na de eerste speeldag. Ik hoop dat ik dan mag zeggen da'k voor een top-vier (en dus gekwalificeerd voor beker) mag gaan, maar 't zou ook kunnen da'k zie da'k voor behoud ga moeten vechten...

Furiax

Legacy Member
- terug bij de eerste 4 eindigen
- een paar goeie youthpulls :)
- een paar rondjes in de beker meedraaien

TRC

Legacy Member
Doelen voor Sc Orsmaal:
Prioritaire doelen:
1) Rechtstreekse promotie naar IVde.
2) 3 rondes bekeren
3) keeper naar bovennatuurlijk

Bijkomende doelen:
4) 4 rondes bekeren (verbeteren record)
5) enkele nice pulls
6) leuke tijd beleven in Jimbercup (mag geen probleem vormen :) )

FeNiX4LiFe

Legacy Member
wel tis ongeveer hetzelfde als vorig jaar

kampioen spelen / eventueel promoveren
4 a 5 de ronde beker
goeie pulls
geen blessures voor mn trainees

einsteinbrain

Legacy Member
niet degraderen
verdediging versterken
nieuwe trainee
3de ronde beker verbreken
veeeeel winnen :p

Boris Barowski

Legacy Member
update na bekerronde 1

  1. eerste ronde beker overleven (zijn laagst aantal sterren is mijn hoogst)FAILED
  2. terug 2de eindigen (of beter doen en mss promoveren :p)
  3. iets doen aan mijn waardeloos middenveld
  4. ne spits pullen (solid passen en scoren alst kan)
  5. uitstekende jeugd hebben
  6. eindsaldo seizoen = +500.000

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
-Kampioen worden in VI
-3de of 4de ronde beker
-middeveld en aanval versterke (vooral aanval)
-stadion beke uitbreide
-nieuwe coach aanwerve(al gedaan: goed coach)
-verdedigers traine ^^

enj0i^

Legacy Member
Ik wil in top 3 spelen!
Mislukt, 5de geindigd, wel onterecht :(

Een goeie youthpull
min of meer, af en toe es iets deftigs, niets super

Zwaar ownen in de beker, en zelfs 1 thuismatchke
lag er na 1 ronde direct uit :(

1 briljjant + 1 outstanding spits
net nie gelukt.

enneuh, jimbercup winnen
Bijna, kga de losercup in plaats winnen :D

Apeire

Legacy Member
* Een top 4 plaats halen in VIde
* Financiële situatie verbeteren door
- Het stadion vol te krijgen
- Huidige kernspelers te verkopen en te vervangen door goede youthpulls
* Ploeg klaarstomen om binnen 2 seizoenen eindelijk te promoveren naar 5de.


Apeire
Manager van Racing Wabeke

Netrem

Legacy Member
  • top 6 eindigen
  • positief staan
  • nu en dan vol stadion
  • zwak middenveld
  • een pull voor meer dan 50k verkopen

Timmie

Legacy Member
post dat ff in die andere thread, anders wordt et onoverzichtelijk ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan