Archief - Harde Lag problemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheEvilTomato

Legacy Member
Als ik een custom speel, het maakt ni uit de welke lag ik zo hard dak moet disconnecten, kem hetzelfde probleem me at , maar in gewoon random team of solo heb ik dat probleem veel minder, kweet niet hoe dat komt ( het is zelfs op het einde van een custom of at heb ik dat lag probleem, als er hier een oplossing voor is verteld mij dan plz :help: :help:

MetaMorphose

Legacy Member
scan uwe pc es, als ge het dan nog hebt formatteer ne keer ofzo :)

Turtle_Bigben

Legacy Member
Kan aan heel wat liggen hoor:

*spyware=> scan u pc es me ad-aware ofzo
*virus=> virusscan
*te weinig geheugen=> just like me dus... gewoon geheugen bijkopen -_-

ALt-Tab es uit den game als ge bezig zijt, en doe dan CTRL+ALT+DEL => kijk dan es of er uitschieters zijn, kan op spyware of virus duiden.

Wat ook kan helpen is een errorcheck doen (STARt => my computer => rechterklik op C: Schijf => properties => tools => error check) en/of nen schijfdefragemntatie (zelfde als error check, mer 1 vakske lager)

TheEvilTomato

Legacy Member
thx voor de hulp, da te weinig geheuge hem zalt ni aan ligge mijne pc it te goe, mor thx anyway. Kzal elle raad zeker opvolge.

donderz

Legacy Member
is het door lage frames per seconde dat ge lagged, of hebben units gewoon een vertraging als ge commando geeft ?
als ge lage fps hed kunde best comp specs ook is poste denk, want voor sommige van die custom maps hedde wel wat power nodig :), dan kunde ook is proberen resolutie wat lager te zetten.

TheEvilTomato

Legacy Member
Hmm, kem er ni op gelet of ik nu met mijn muis klikte of ni mor ik denk ni da het da is. mn specs zijn = amd64 3000+, X800PRO , 1024gig ddr RAM. Soms krijgt ik da schrempje van [disconnect]-optie of zit mn beeld gewoon vast en soms beide :S

SpeedyTurboZ

Legacy Member
Met zo'n systeem zou het nie moge da wc3 lagt hoor , 't moet wel bekan aan virusse ligge ofzo...
of connectie als't online gebeurt

Sliver

Legacy Member
Waarschijnlijk gewoon problemen bij u provider indeed, ge speelt toch op northrend eh? en ni op Kalimdor ofzo want da kan ook shit geven.

In main menu op het vergrootglaske klikken en op northrend zette :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan