Archief - Happy Birthday Hattrick

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marginale

Legacy Member
Hattrick's 7de verjaardag

Het is weer die tijd van het jaar. Tijd om een nieuw jaar aan te duiden op de kalender. Vandaag, 30 augustus, is het zeven jaar geleden sinds de eerste Hattrick wedstrijden werden gespeeld. Hattrick is sindsdien enorm gegroeid. Het zal een interessante taak zijn voor ons (de gemeenschap en het HT-team) om het spel zo te ontwikkelen en steeds nieuwe gebruikers aan te trekken, en dat de oude gebruikers de fun om in te loggen en de wedstrijden te bekijken blijven behouden.

Voor de mensen die heimwee hebben naar vroegere tijden, bekijk het museum.

Traditioneel vieren we elke verjaardag met de release van enkele nieuwe dingen. Dit jaar zal dat niet anders zijn. Enkele nieuwe toepassingen zijn voor iedereen, en er zijn enkele nieuwe dingen speciaal voor diegene die Supporter zijn. De nieuwigheden voor de Supporters worden gebundeld in Supporter 7.

Voor iedereen
Oude competitie tabellen
Ooit afgevraagd hoe jouw reeks er uitzag twee jaar geleden? Nu kan je de stand van je reeks herbekijken van de voorbije seizoenen. Klik gewoon op "Oude competitie tabellen" en bekijk hoe dicht je zat bij de titel in die reeks.

Makkelijkere match orders
Om je te helpen bij het kiezen van de juiste taktiek voor je team, kan je nu oude opstellingen knippen en plakken van vorige wedstrijden. Je tien laatste opstellingen zijn beschikbaar voor selectie. Dit maakt het mogelijk om bijvoorbeeld twee verschillende opstellingen te gebruiken voor competitiewedstrijden en vriendschappelijke wedstrijden. Of de opstelling terug op te roepen die vier wedstrijden geleden de leider in de reeks versloeg.

Supporter 7
Uitdagingsoptie - uit
Het is nu mogelijk om uit te schakelen of je al dan niet uitgedaagd kan worden. Ga naar de uitdagingen-pagina, en selecteer je keuze. Deze optie staat natuurlijk standaard op 'aan'.

Forum statistieken
We hebben enkele statistieken toegevoegd voor de forum gebruikers. Nu kan je bekijken welk forum het aantrekkelijkst is voor de spraakwatervallen onder de managers.

Federatie updates
Er werden twee dingen toegevoegd om de informatie-uitwisseling binnen de federatie te verbeteren. Om te beginnen kunnen binnen de federatie specifieke regels worden gezet. Ten tweede worden gebeurtenissen binnen de federatie getoond, gelijkaardig aan de gebeurtenissen binnen het team. We hopen dat zo de grotere federaties meer controle krijgen over hun zaken.

Herinnering veranderingen
Voorheen kon je enkel een herinnering krijgen via e-mail of SMS. We hebben het mogelijk gemaakt om nu herinneringen via HT-mail te ontvangen. We hebben ook een herinnering toegevoegd voor de spelers op de transferlijst, de aangerade herinnering is 10 minuten voor de deadline, zodat je tijd zat hebt om op die perfecte speler te bieden.

Voeg teksten toe aan favorieten
Je kan een kleine tekst toevoegen aan je favorieten om je te helpen herinneren waarom je dit item hebt toegevoegd. Perfect voor de mensen die een beetje last hebben van geheugenverlies.

Forum: Negeer gebruikers
Naas elke gebruiker op het forum staat een icoon waar je op kan klikken als je die gebruiker wilt negeren. Dit betekend dat alle posten van deze gebruiker verborgen zijn voor jou, maar in de post zie je een link waar je op kan klikken als je het bericht toch wilt lezen. Er is natuurlijk de mogelijkheid om te stoppen met het negeren van de gebruiker.

Gastenboek commentenaar
Tot slot is het mogelijk om commentaar toe te voegen aan jouw gastenboek, een toepassing waar al veel naar gevraagd is.

De toekomst
In de nabije toekomst gaan we een paar veranderingen aanbrengen aan de interface, waarmee we nieuwe spelers beter in het spel hopen te laten komen. Voor het overige komen er nieuwe dingen als het hun tijd is. Je kunt het vergelijken met de grote verwachting die voorafgaat aan bijvoorbeeld Kerstmis, met dat verschil dat Kerstmis in Hattrick meer onverwachts valt.

/HT-Team

Ether

Legacy Member
Wel jammer dat die uitdagingen weigeren enkel voor supporters is...

Toch wel probleem, stel dat je in een cup zit, en je hebt da alle 2 ingesteld, kan je mekaar niet uitdagen e :D


Toch paar toffe dingen erin :)

GG hattrick!

Marginale

Legacy Member
Supporter pakken eh Ether ;)
En inderdaad, kan soms wel rare situaties geven maar via een simpel HT-mailtje kan dat zo opgelost worden denkek :)

Ether

Legacy Member
Marginale zei:
Supporter pakken eh Ether ;)
En inderdaad, kan soms wel rare situaties geven maar via een simpel HT-mailtje kan dat zo opgelost worden denkek :)


Kwacht tot dat sio dat aan mij ook ga geven :p

NoReason

Legacy Member
ik had al een tijdje gehoopt dat ze het gingen toelaten om twee wedstrijdopstellingen op te slaan! maar de laatste 10 is natuurlijk ook goed gedaan van hattrick! proficiat

{YA}schaap

Legacy Member
die wedstrijdinstellingen in zalig :) derest geeft nie zoveel nut beetje extra's vind ik.

rpg_gamer

Legacy Member
Die club pagina is dat ook nieuw of was dat er al? Want ze spreken daar niet over. Nu kunnen surpoters vlaggen verzamelen. Weer iets leuk om te doen.

gertjanos

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Die club pagina is dat ook nieuw of was dat er al? Want ze spreken daar niet over. Nu kunnen surpoters vlaggen verzamelen. Weer iets leuk om te doen.
idd, die vlagjes is wel leuk. Men enigste buitenlandse friendly is voorlopig in ijsland :p .

Ether

Legacy Member
Yup, ma van die vlagjes, da hadden ze al een aantal keer voorgesteld op het forum enzo..

Da vinnek wel een hele leuke optie voor mensen die supporter hebben :) Damn, het begint toch weer te kriebelen om het te nemen

Maar kheb geeen geld :sad:

Gaat telenet nie samenleggen voor mij? :p

rpg_gamer

Legacy Member
Ether zei:
Yup, ma van die vlagjes, da hadden ze al een aantal keer voorgesteld op het forum enzo..

Da vinnek wel een hele leuke optie voor mensen die supporter hebben :) Damn, het begint toch weer te kriebelen om het te nemen

Maar kheb geeen geld :sad:

Gaat telenet nie samenleggen voor mij? :p

Er zijn zoveel manieren op surporter te winnen. Maak vb een loge voor een club of doe mee aan wedstrijden. Tis toch maar 20 euro ofzo op een jaar dacht ik?

Boris Barowski

Legacy Member
das wel nice
het enige waar ze wel iets mogen op vinden is dat er tijdens de week wat meer actie is
bv: da ge tijdens de week tijdelijke sponsors kunt aannemen,
en dat bepaalde sponsors maar een aanbieding doen gedurende ene bepaalde tijd (bv 1 dag)
B.

rpg_gamer

Legacy Member
gertjanos zei:
idd, die vlagjes is wel leuk. Men enigste buitenlandse friendly is voorlopig in ijsland :p .

Ik heb er al 8 :D Nog veel landen moeten we dus nog hebben :crazy:

enj0i^

Legacy Member
ik heb een friendly in hanguk al gedaan, maar ik zie geen vlagje voor men wedstrijd staan :(


en kheb supporter!

Timmie

Legacy Member
Ether zei:
Yup, ma van die vlagjes, da hadden ze al een aantal keer voorgesteld op het forum enzo..

Da vinnek wel een hele leuke optie voor mensen die supporter hebben :) Damn, het begint toch weer te kriebelen om het te nemen

Maar kheb geeen geld :sad:

Gaat telenet nie samenleggen voor mij? :p

Zo leer je je echte vrienden kennen :tongue:

btw : kheb 6 vlagskes
Israel
Brazilië
Tsjechië
Ijsland
Holland
Denemarken

:)

MilkSjeik

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Die club pagina is dat ook nieuw of was dat er al? Want ze spreken daar niet over. Nu kunnen surpoters vlaggen verzamelen. Weer iets leuk om te doen.

Waar zien jullie dat? Ik heb in het verleden als genoeg friendlies in het buitenland gedaan... Maar vlagjes, club pagina... ik zie toch niets staan.


Edit: ahhh gevonden :p
Click combobox open en onder:
Spelers
Coach
Club Pagina

Marginale

Legacy Member
6 vlagskes nog maar :(

Spanje, Frankrijk, Nederland, Polen, Zweden en Uruguay.

Dringend tijd om eens een wereldreis te maken dus :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan