Archief - hack & slash

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

InSaNe_CLowN

Legacy Member
halow
pas bij een vriend van me lotr:return of the king gespeeld , suuuper fantastiche game :niceone: aleen hadde we het na 1 dag al uitgespeeld :sad:
daarom zoek ik nu ook een andere hack en slash game !
is ninja gaiden ook zoiets , werkt dat ook met nieuwe combo's etc. ?
heeft ninja gaiden ook een multyplayer optie ? ( NIET live , dat heb ik niet:) )
of anders de andere lotr of zijn die ook allemaal zo kort ?

Tazz

Legacy Member
NG is imo beter, het heeft een lange levensduur maar heeft geen multiplayer.

Qualvis

Legacy Member
Ninja Gaiden is nie echt vergelijkbaar daar mee vind ik persoonlijk. Kzou eerder voor Baldur's Gate gaan ofzo

fixer187

Legacy Member
Baldurs Gate is gewoon maar een matige basis hack&slash-rpg, ik zou dan eerder voor Dungeon&dragons het is wat korter, maar het is meer fun en kan je met 4 tegelijk spelen ( grote fun verzekert ) tov Baldurs Gate met 2. Voor de rest kan je ook voor de two towers gaan. Otogi is dan weer ook een Hack&slash met snelle actie in een japanse Mythologie jasje ( binnekort komt het vervolg ook uit. Maar otogi is heel moeilijk te vinden ( ik had de sjans dat ze in de GM's nog 1 versie hadden en ze hebben opgestuurd naar die van Wilrijk )
En binnekort komt er ook Fallen Kingdoms uit wat de diablo voor de console gaat worden, so they say...

edit
Sudeki is een RPG met kleine hack&slash invloeden door de combo's van de melee characters, maar het blijft natuurlik nog altijd een rpg...

Xiron

Legacy Member
ninja gaiden is moeilijker dan lotr:rotk...een pakske moeilijker :)
Baldure's Gate mss? NOg niet gespeeld, maar klinkt wel easy h&s ;)
Veel plezier

InSaNe_CLowN

Legacy Member
wat voor een genre is ninja gaiden dan ?
&
wat is de bedoeling van ninja gaiden ?

gr33tzz

fixer187

Legacy Member
action adventure met de nadruk op action. Het is maar hoe je het beziet, maar met de methode van de buttonbashing zoals in een hack&slash ga je niet ver komen

InSaNe_CLowN

Legacy Member
de andere lotr games , zijn die allemaal zo kort maar even fun als return of the king??

fixer187

Legacy Member
lotr two towers kan je vergelijken met Return of the king maar vind die persoonlijk beter als return of the king. Het verhaal van two towers bevat ook een deel van de eerste film en er is geen game over the fellowship of the ring. Er is wel The Hobbit een rpg die je moet ontwijken..want die suckt donkeyballs

smirnoff black

Legacy Member
probeer ninja gaiden eens, en dat op 1 dag uitspelen :applause: :applause: :applause: :applause:

Lozerkid

Legacy Member
Voor hack 'n slash moete op console ni echt zijn denkek. Op pc zijn er veel betere (dungeon siege,Diablo 2,...).

Tenzij er manne zijn die echt iet van hack 'n slash games kenne op console.(ik dus duidelijk niet :p )

embraced_one

Legacy Member
ninja gaiden heb ik op 1 dag uitgespeeld :woohoo:

19 uur en 47 min om precies te zijn :p

is nie zo lastig eenmaal ge het wa door hebt :)

nu speel ik vooral tenchu: return from darkness imo vele interessanter dan ninja gaiden, maar ge kunt het ook nie direct compleet vergelijken :)

ma co-op en duel in tenchu is wel zalig :)

fixer187

Legacy Member
ja en ge hebt dat in ene dag allemaal gedaan zekers? Enfin dine tijd klopt toch ni. Als ge den tijd vergelijkt wanneer ge uw score ziet van die level ( in de eerste level zie je het best ) verschilt die met de save tijd

InSaNe_CLowN

Legacy Member
kheb dan maar ninja gaiden aangeschaft.
vet spel :niceone:
kzit al voorbij die paarden met hun stokken en pijl- en bogen.
tis niet simpel , maar zeker te doen :woohoo:

embraced_one

Legacy Member
ik blijf erbij dak het op diene tijd heb uitgespeeld :p

ma twas wel ez ;)

InSaNe_CLowN

Legacy Member
mmm , kzit een beetje vast in de pleasure street ( ofzoiets )
ge moet trug gaan naar da winkeltje voor een gratis ticket te gaan halen voor een feest( er staat zoo nen buitenwipper aan de inkom :p ).Maar als ge trug gaat komt er zoon papierke waarop staat dat er ergens een geheim wapen is verstopt waar aleen ninja's aankunnen.
Maar waar ligt dat wapen :confused: ik vind het nerges.

gr33tzz

Mike Ty$on

Legacy Member
hehe dat ligt vlakbij aan Han's Bar, kan je één tip geven: je moet wallrunnen om er te geraken :p

InSaNe_CLowN

Legacy Member
mmm, al kweetni hoe lang aant zoeke , en kvin nix :(
iemand meer tips :p ???
( wa wapen ist :p )

gr33tzz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan