dadash
Legacy Member
Spikyjos zei:En daarmee zitten we direct op de server met de bangelijkste naam![]()
Als ik zo al die andere namen hier lees is The Red Eclipse inderdaad een leuke naam.
Nu belangrijkste zijn de mensen op de server neem ik aan. Wat maakt een server naam nu uit. Mijn enige MMO ervaring is Runescape jaren terug en daar noemden de worlds gewoon World 1, World 2, ....

