FreFre
Legacy Member
Mag ik jullie even voorstellen: Tirisfal clan van Duitsland.
http://www.tirisfal.net/intex.php?include=members
158 active leden
waarvan : 85 Alliance & 73 Horde
verdeeld in 4 afdelingen (per ras)
en een sfeervolle mooie site ...
Dat is het type van guild dat een stempel zal plaatsen op de Europese WoW servers ... take my word on in...
Daarom mijn volgende gedurfde Poll:
Zou jij als lid of verantwoordelijke van een guild het overwegen om samen te smelten met andere Guilds om naambekendheid te krijgen binnen de Wow-community? [Edit] Of als er in-game factoren dat wenselijk zouden maken.
Zo kunnen alle Belgische Guilds samensmelten onder 1 Guild met verschillende secties die nog verwijzen naar de originele clan waardoor de interne structuur en werking behouden blijft of heel nieuwe structuur.
http://www.tirisfal.net/intex.php?include=members
158 active leden
waarvan : 85 Alliance & 73 Horde
verdeeld in 4 afdelingen (per ras)
en een sfeervolle mooie site ...
Dat is het type van guild dat een stempel zal plaatsen op de Europese WoW servers ... take my word on in...
Daarom mijn volgende gedurfde Poll:
Zou jij als lid of verantwoordelijke van een guild het overwegen om samen te smelten met andere Guilds om naambekendheid te krijgen binnen de Wow-community? [Edit] Of als er in-game factoren dat wenselijk zouden maken.
Zo kunnen alle Belgische Guilds samensmelten onder 1 Guild met verschillende secties die nog verwijzen naar de originele clan waardoor de interne structuur en werking behouden blijft of heel nieuwe structuur.







