Archief - GTA VC MTA problemos

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flov007

Legacy Member
the all seeing eye downloade, daar kunt ge de kamers zoeke... of ge kunt altijd zelf een spel make en uw ip aan dieje maat van u geve...

yannick

Legacy Member
Ik heb ook een vraag ivm mta, kan je zelf spelen als server? of is het enkel deticated (wat zou zuigen, maar voor zover ik kan zien is het blijkbaar enkel deticated :s )

DaCrashOveride

Legacy Member
GRRRRRRRRRR, ik dacht ik download die killerkip mod is en nu kan ik niet meer online spelen, kan iemand me zeggen hoe ik die mod eraf gooi?

Silent Thunder

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
GRRRRRRRRRR, ik dacht ik download die killerkip mod is en nu kan ik niet meer online spelen, kan iemand me zeggen hoe ik die mod eraf gooi?
Vice City herinstalleren.

DaCrashOveride

Legacy Member
Daar vreesde ik al voor, dus jullie hebben dan niet de killerkip mod? of installeren jullie dat gwn opnieuw als jullie online willen spelen? Zou het mss mogelijk zijn om VC 2X te installeren?

nazaar

Legacy Member
heel de map VC kopieren en hernoemen (bv GTAVC 2)

1 map met killerkip, en 1 map zonder (om online te spelen)

als ge dan online wilt noemt ge de map met killerkip GTAVC 2 en de map zonder gewoon GTAVC

snapt ge het een beetje

:unsure:

DaCrashOveride

Legacy Member
Maar als die killerkip mod al geinstalled is kunt ge da toch nie mer kopieren en weg doen? of wel?

Sergiow

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Maar als die killerkip mod al geinstalled is kunt ge da toch nie mer kopieren en weg doen? of wel?

1) er staat een backup in u killerkip map, maar om da allemaal trug te zette.. dan is ne re-instal beter
2) ik heb hier 4 gta : vc op mijne comp :
- gta vc gewoon -mta
- gta vc killerkip
- gta vc zelf gemod
- gta vc liberty city
:)

dus : herinstalleer

TranceGod

Legacy Member
srry maar ik snap er ook de balle van ,ik heb die MTA 0.3 gedownload maar dan?tis de bedoeling om via een netwerk met twee te kunnen spelen .
Der staat client en server.......maar euh :sad: :confused:

TranceGod

Legacy Member
Ik heb het ondertussen al gevonden maar....... :sad: er zijn geen mensen in de stad aanwezig buiten mezelf en menne colega?zijn hier mods voor die het mogelijk maken .

ik heb namelijk een uitroei ziekte van mensen :music:

DaCrashOveride

Legacy Member
das ook nen slimme...
Maar zoals dien al zegt naar nen vollere server gaan...
Maar kdenk nie da er mods zijn...

Tommy Vercetti

Legacy Member
Er zijn geen mods voor MTA, aangezien het team zelf heeft aangegeven dat men het eerlijk wilde houden en zodoende geen mods toestaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan