boydje20
Legacy Member
ik zit vast met mijn gta san andreas
als ik in een auto zit draait het scherm perfect mee
maar als ik gewoon loop blijft het scherm maar in 1 richting staan
en ik weet niet hoe ik dit moet aanpassen........
bij settings controller zie ik niets staan en ook niet als ik mijn controller defaults doe ...wie heeft de oplossing
als ik in een auto zit draait het scherm perfect mee
maar als ik gewoon loop blijft het scherm maar in 1 richting staan
en ik weet niet hoe ik dit moet aanpassen........
bij settings controller zie ik niets staan en ook niet als ik mijn controller defaults doe ...wie heeft de oplossing