Archief - gta 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tiim_vl

Legacy Member
hallo,
Ik ben van plan om gta4 voor de pc aan te schaffen maar mijn vraag is zouw mijn laptop (DELL inspiron 1750) dit aan kunnen?
besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
type systeem: 64 bits bestuuringssysteem
prossesor:Intel Celeron cpu 900 @ 2.20GHz,~2.2GHz
Geheugen: 3072mb RAM
DirectX-versie: Direct 11

SXe

Legacy Member
Neen.

Uw processor is veel te zwak en uw grafische kaart zal ook niet veel voorstellen...

Rider

Legacy Member
hou er rekening mee dat GTA4 zowat de slechts-werkende port PS3 port is die momenteel op de PC beschikbaar is :p

Ik heb een monster PC met 8 gig ram & 2 HD 6850's in CF. Ik haal amper 60 fps met alle opties op ultra in 1920*1200.
+ Heb vanalles moeten forceren om het spel zelfs werkende te krijgen onder Win7 64bit.

Voeg daar nog aan toe dat GTA4 u ongelooflijk hard tracht te aarsneuken mbv verplichte en tot ergernis toe gespamde berichten om u aan te zetten tot het aanmaken van NOG maar een of andere online social club account; en dat maar liefst door het onbeschikbaar maken van de save functie tenzij ge ingelogd bent. (ik dacht eerst ook dat het een grap was :p)

Andere ergernissen:
* spel laat eerst niet toe om uw GFX settings aan te passen. Alhoewel het mijn 4 gig videoram wel degelijk detecteert in het gfx optie menu laat het mij niet toe om de gfx sliders open te zetten; of zelfs maar een hogere resolutie te selecteren. Foutmelding dat mijn GFX setup te licht zou zijn (lol)
Met een opstart optie in de snelkoppeling kon dat wel verholpen worden.
* unskippable sequences & laadtijden: zelfs vanop mijn SSD laadt deze game ongehoord traag.
* button mapping: elke functie in elk vehicle & on foot moet blijkbaar gemapt worden. Dat zijn er VEEL. Error message als er een unbound is. WTF?
* DRM: er wordt automatisch vanalles geactiveerd op de achtergrond & het spel vraagt zelfs tijdens "offline" spelen toegang naar internet.

Echt vermijdt gewoonweg deze draak (of koop het voor console...De port werkt gewoonweg niet deftig) & speel iets dat minder frustrerend is om in gang te krijgen.
Ik heb het persoonlijk dit weekend gekocht via de steam sales voor 8 euro... En heb er al voor minstens 100 euro frustratie aan gehad :p

poppeke

Legacy Member
als je dat game gta verkoopt, kan die persoon da dan nog spelen of werkt dit niet meer door de code ?

Forze

Legacy Member
spliff: uw probleem zit bij 2 dingen:
1: ge hebt een crossfire systeem (SLI is hetzelfde prob) => ge hebt een single kaart nodig met een pak meer power
2: best is te downgraden naar 1.0.4.0 versie

dan werkt die zonder probs @ 60+ fps
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan