Pure_evil
Legacy Member
LLo
Net gta3 nog eens geinstalleerd, ff wachten op texture converting, intro bekijken, dan proberen met men muis da ventje te bewegen en da marcheert aan geen kanten.
Muisknoppen: ok
Muis assen: ver van ok
Ik kan dus enkel draaien met men toetsenbord wat me niet bapaald aanstaat.
Heb al geprobeerd met men mx700 met en zonder mouseware, en zit atm met men oud ms muiske die het ook niet wil doen.
Kheb win xp voor als da iets uitmaakt en ik heb in geen 100 jaar geen idee meer aan wat het kan liggen. Vroeger werkte da perfect.
Weet iemand raad?
TY
Net gta3 nog eens geinstalleerd, ff wachten op texture converting, intro bekijken, dan proberen met men muis da ventje te bewegen en da marcheert aan geen kanten.
Muisknoppen: ok
Muis assen: ver van ok
Ik kan dus enkel draaien met men toetsenbord wat me niet bapaald aanstaat.
Heb al geprobeerd met men mx700 met en zonder mouseware, en zit atm met men oud ms muiske die het ook niet wil doen.
Kheb win xp voor als da iets uitmaakt en ik heb in geen 100 jaar geen idee meer aan wat het kan liggen. Vroeger werkte da perfect.
Weet iemand raad?
TY



