Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
mythe zei:
Ah, thx. Ik dacht al dat ik er blijer ging mee zijn :p. Weet al ongeveer waarom.
k'moet nu vlad vermoorden of dreigen omdat hij roman zen lief heeft gebanged

En wat gebeurt er dan als je voor B hebt gekozen want ik had voor optie A gekozen :p.

Fides

Legacy Member
Careless zei:
En wat gebeurt er dan als je voor B hebt gekozen want ik had voor optie A gekozen :p.

Ik heb ook A gekozen... Waarom zou ik nu niet blij moeten zijn? Wat is het verschil?

svendevil

Legacy Member
je krijgt tschent een aantal side missions van die gast... Als hem nog leeft ;)
Btw had ook A, was beter voor mijn imago d8 ik...

RaZoR be

Legacy Member
hmmm... heb nu zo een aantal mensen op men kaart: zo een groene voorletter met een kleine M ... zou dat gewoon side missions zijn?

Wilcao

Legacy Member
gewoon afmaken die vlad, hij stond me gelijk al niet aan dus de keuze was snel gemaakt :)

Karre

Legacy Member
Damn, die races zijn echt enorm gemakkelijker dan de die van GTA SA :). Ik kreeg echt het schijt als je moest racen bij GTA SA.

Karre

Legacy Member
Spoilers voor de mensen die daar nog niet zitten? :p

@svendevil: dacht ik ook, anders ging er -dacht ik- eentje hevig pissig zijn.

mythe

Legacy Member
Careless zei:
En wat gebeurt er dan als je voor B hebt gekozen want ik had voor optie A gekozen :p.
Gij vuil smeerlapje ^^.
Als je Plan B koos gaat het wss op
voordelen uitdraaien later in de game

Kon je die vlad ook afknallen of sparen? Nondeju, heb die afgeknald, als ik dat had geweten had ik hem niet afgeknald :p, brengt probs zeker later in het spel? Bedoel qua "zijn vriendjes".

Moloch

Legacy Member
hoe zit da nu met die car storage? kheb daar nen auto geparkeerd op die baan aan u huis, kwam terug en em is weg :/ kheb den info amper kunnen lezen trouwens

Plutus

Legacy Member
mythe zei:
Gij vuil smeerlapje ^^.
Als je Plan B koos gaat het wss op
voordelen uitdraaien later in de game

Kon je die vlad ook afknallen of sparen? Nondeju, heb die afgeknald, als ik dat had geweten had ik hem niet afgeknald :p, brengt probs zeker later in het spel? Bedoel qua "zijn vriendjes".

A gekozen hier.. Was nieuwsgierig wat dat zou geven, en was wel grappig :D stiekem hoop ik nu op wraakacties ofzo.. Maar goed, spoiler...

Moloch zei:
hoe zit da nu met die car storage? kheb daar nen auto geparkeerd op die baan aan u huis, kwam terug en em is weg :/ kheb den info amper kunnen lezen trouwens

Iets voor uw deur is er een parkeerstrook (groene lijnen, met tekst 'Residents only' in), waar plaats is voor 2 auto's. Daar moet ge ze in gaan plaatsen ;).

mythe

Legacy Member
Manuvdv zei:
A gekozen hier.. Was nieuwsgierig wat dat zou geven, en was wel grappig :D stiekem hoop ik nu op wraakacties ofzo.. Maar goed, spoiler...



Iets voor uw deur is er een parkeerstrook (groene lijnen, met tekst 'Residents only' in), waar plaats is voor 2 auto's. Daar moet ge ze in gaan plaatsen ;).
Is dat van u 1ste huis? Want dan ga ik daar wel is sportvoiture'ke zetten dat ik nu gevonden heb :).

RaZoR be

Legacy Member
hmmm, iemand ook zoveel lost connection's in MP??

edit: 'the connection to one or more players has been lost: Returning to Singleplayer' :'(

Starrk

Legacy Member
Zitten er terug GP bikes in?

Tot nu toe heb ik op vids en screens enkel choppers gezien :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan