Th1x4nG
Legacy Member
Iemand hier die dat speelt en z'n mening over kan spuien? Is ondertussen toch al efkes uit, vind er niks over op het forum, zelfs op GoT geen thread.
Niet zo populair in onze contreien? Ziet er nog wel goeie fun uit, vraag mij af of het de moeite is om 15 euro aan te geven.
Niet zo populair in onze contreien? Ziet er nog wel goeie fun uit, vraag mij af of het de moeite is om 15 euro aan te geven.