Doom
Legacy Member
Ik heb het spel net laten komen van Engeland en ik installeer.Dan wanner het wilt opstarten wordt het even zwart om optestarten maar dan krijg ik een game.exe error ik probeer opnieuw en terug hetzelfde.Dan uninstal ik het eens probeer het terug en weer het zelfde prob.Kunnen jullie mij helpen.
(liefst geen:ga na een ander forum ik weet dat het hier niet hoort maar ergens andars weet ik het ook ni om te posten!!!)
Doom

(liefst geen:ga na een ander forum ik weet dat het hier niet hoort maar ergens andars weet ik het ook ni om te posten!!!)
Doom
