suicideal
Legacy Member
ik suicide zeg hierbij dat ik stop met ET.ik zal niet meer op mirc zitten en op ET zieje mij ook niet meer...unknown is dood.velen zullen blij zijn anderen(weinig) niet.ik ga wat zoeken en een social life bouwen
and incase i don't see ya anymore, good afternoon good evening and good night!
and incase i don't see ya anymore, good afternoon good evening and good night!